Avatar billede warsaw Nybegynder
28. februar 2004 - 16:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside centreret

jeg ønsker en hjemmeside med navigation til venstre topbjælke til firmalogo - bundbjælke til adresse og vindue i midten som ændres når man klikker på navigationen - det hele skal vises centreret som den ramme i allerede har lavet. kan jeg få hjælp til det.

se eks. http://www.kims.dk/kims_1024.html
Avatar billede warsaw Nybegynder
28. februar 2004 - 16:13 #1
Ps. jeg bruger frontpage
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. februar 2004 - 16:35 #2
normalt går jeg ikke indfor færdige løsninger, man her er det

<html>
<head>
<title></title>
</head>
<body scroll="auto" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="100%">
<tr>
<td align="center" valign="middle">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="792" height="439">
<tr>
<td valign="middle" align="center" bgcolor="#FFFFFF" width="792" height="25" colspan="2">
&nbsp;
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="middle" align="center" bgcolor="#FFFFFF" width="92" height="381">
&nbsp;
</td>
<td valign="middle" align="center" bgcolor="#FFFFFF" width="700" height="381">
&nbsp;
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="middle" align="center" bgcolor="#FFFFFF" width="792" height="33" colspan="2">
&nbsp;
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</body>

//Burgerking
</html>
Avatar billede warsaw Nybegynder
28. februar 2004 - 17:15 #3
tak - for hjælpen - men når jeg nu laver min navigation til venstre og vil have til at hvert link til at åbne i vinduet den store boks uden at det andet ændre sig hvorledes går jeg det. Skal hele sites kopieres flere gange eller ??

vil også gerne give point
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. februar 2004 - 19:47 #4
har lige været off

jeg er ikke helt med, hvad mener du?
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. februar 2004 - 20:29 #5
takker for points
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. februar 2004 - 20:31 #6
warszawa >> er det ikke en god idé at lukke denne? http://www.eksperten.dk/spm/471000
Avatar billede minus Nybegynder
28. februar 2004 - 20:48 #7
du kunne også godt bare lave et helt ny side.

Der laver du en tabel med:
1 række
1 kolonne

du går ind i egenskaberne for den tabel, derinde vælger du centrer og midten.

så kan du kopiere din anden side derind :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
02. marts 2004 - 15:33 #8
minus >> tænker du på sådan noget?

<html>
<head>
</head>
<body topmargin="0" leftmargin="0">
<table border="1" width="100%" height="100%" cellspacing="0">
  <tr>
    <td width="100%" height="100%">
      <table border="1" width="100%">
        <tr>
          <td width="100%">&nbsp;
            <p>&nbsp;</p>
            <p>&nbsp;</td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
</table>
</body>
</html>