Avatar billede decade Nybegynder
26. februar 2004 - 19:27 Der er 3 kommentarer

Søger HP designer / Grafiker

Jeg søger en der kan lave et design, eller evt en hel hjemmeside til min counter-strike klan. Jeg har selv en der kan kode siden.

Vi har webhotel hos b-one der understøtter MySQL og asp.

Vores nuværende side www.team-eathletic.dk ... Men søger et nyt design eller hp, mere proffessionelt og flottere.

Betaling: Alle de point jeg kan give, ellers kan vi snakke videre på min msn ang anden belønning. For dem som mener de kan lave et virkeligt flot design eller en flot HP.. Skriv :)

På forhånd tak, Jesper
Avatar billede webdesigner Praktikant
06. marts 2004 - 23:32 #1
hnn...

kan i programmere ASP eller Php?
Avatar billede decade Nybegynder
07. marts 2004 - 17:04 #2
Hey! Jeg har fundet en anden som har lavet en hjemmeside til mig og min klan :) Men ellers tak!

Den er pt ved at blive kodet..
Avatar billede webdesigner Praktikant
14. marts 2004 - 18:17 #3
så luk!!!