Avatar billede skov55 Nybegynder
26. februar 2004 - 16:32 Der er 7 kommentarer

Vurdering af Bregendahl-lyd.dk

Hey Eksperter, har lavet en hjemmeside til en kammerat som er er lydmand. Siden er www.bregendahl-lyd.dk

Vil meget gerne have lidt kritik på den, positiv som negativ!

Mvh. Skov55 / Jakob Skov Jakobsen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. februar 2004 - 16:37 #1
(1) En fin lille kort intro, dog synes jeg ikke at den har den store anvendelse og at du måske bare skal lade brugeren komme direkte ind på hjemmesiden

(2) Du mangler noget tekst - en velkomst

(3) En lidt smart måde at lave menuen på, selvom man lige skal bruge lidt tid til at finde ud af hvordan den fungere.

(4) Kan ikke helt se ideen med at man kan scrolle på sider hvor der slet ikek er brug for det - man kan scroll væk fra teksten
Avatar billede goose Nybegynder
26. februar 2004 - 16:39 #2
Jeg syntes den ser rigtig god ud, dog kan jeg ikke rigtig se hvad den intro skal gøre godt for, er det fordi du preloader ?
Derudover burde der måske være noget baggrundsmusik, ikke at jeg bryder mig særlig meget om det, men når man nu tager emnet i betragtning, så mener jeg helt klart det er et element der mangler.

/Goose
Avatar billede skov55 Nybegynder
26. februar 2004 - 16:40 #3
1. Introen er mere kundens valg, ville gerne have en flash intro.
2/3. Ved godt der mangler noet velksomst og regner også med at skrive hvordan man bruger menuerne der!
4. Taget til efterretning, og vil blive ændret!
Avatar billede skov55 Nybegynder
26. februar 2004 - 16:52 #4
Har rettet siderne med "scroll-problemet" og har skrevet en lidt bedre infortekst. Kunne godt tænke mig at høre lidt mere positivt/negativt om selve designet! Altså den visuelle del!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. februar 2004 - 21:08 #5
Flot side :D
Men synd at der ikke er nogen baggrundsmusik. Mener det er et must på en sådan side.... Hvis du vælger at lægge musik på --- bør den dog kunne slåes fra, da mange finder det seriøst enerverende (mig selv incl ;)) ....Hvis du vælger at man ikke kan slå lyden fra, så endelig ikke noget der kører i et uendeligt loop - er i den grad IRRITERENDE, selvom man jo selvfølgelig kan slukke for sine højtalere.

Finder det lidt irriterende at siden ikke er ret høj - betyder at man skal scrolle en del for at læse hvad der står..... Så lav den lidt højre - du har jo pladsen til det ;)

Dine links er ikke tydelige nok efter min mening. Ja det er kursiv og teksten bliver fed ved mouseover, men en anden kontrast - og % kursiv ville være bedre.

Selve introen kunne godt gøres lidt mere spændende, men pas på den ikke bliver for lang ---- og da absolut også noget lyd her ;)
Er normalt ikke meget for sider der har intro --- finder det irriterende og slår det fra med det samme, med mindre der lige er kreeret nogen øjenguf ;)
Avatar billede egonspock Seniormester
26. februar 2004 - 21:09 #6
Det er da rent held at siden vises, når der både mangler DTD og noget så elementært som et <html> og </html>-tag. Det holder ikke i længden. Ellers er der skam meget godt på siden :-)
http://validator.w3.org/check?uri=www.bregendahl-lyd.dk%2Fstart.htm&doctype=%28detect+automatically%29&charset=%28detect+automatically%29
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2004 - 15:09 #7
jeg sys det er et godt design ... '
Men sys ikke om menuen!!!