Avatar billede decade Nybegynder
25. februar 2004 - 21:51 Der er 9 kommentarer

Hjemmeside design til en counter-strike klan.

Jeg har brug for en som kan lave en hjemmeside til mig, bare designet.

Jeg har iderne til hvordan den skal laves, men har brug for en som kan lave det grafiske. ( Plus logo hvis muligt )

Erfarring med cs sider er et plus.

Jeg har msn hvor der kan snakkes videre, der gives _mange_ point for opgaven. +200
Avatar billede minus Nybegynder
27. februar 2004 - 13:48 #1
Jeg vil tilbyde mig eget design, for nogle penge..
+ lidt mere for logo :)

www.minus.frac.dk / http://www.eksperten.dk/spm/470533

skriv til mig, hvis du er interesseret: Sholle@sol.dk
Avatar billede decade Nybegynder
27. februar 2004 - 23:23 #2
Siden virker ik :/ .. Desuden er vi en cs klan, så vi har ik de store penge at rende rundt med, vi kan tilbyde reklame i form af sponsering.
Avatar billede minus Nybegynder
28. februar 2004 - 01:15 #3
frac.dk er nede her for tiden.. ikke noget nyt..
men prøv igen imorgen.

men hvor meget kan i tilbyde af penge? jeg behøver ikke det helt store...
Avatar billede decade Nybegynder
28. februar 2004 - 13:45 #4
Vi kan helt ærligt nok ik tilbyde nogle penge, for vi får altid tingene sponsoreret gratis, og det vil vi forsætte med, ville bare se om der var nogle herinde der ville lave en hp for gratis reklame!!

Ellers kan jeg selv finde nogle andre steder sikkert. Men ok, lad os sige den er rigtig fed det design, så ku vi evt godt finde ud af det lidt penge.. Kan du ik uploade den til din ftp ??
Avatar billede fagghunter Nybegynder
28. februar 2004 - 20:42 #5
hey! har du noget andet fu kan tilbude? fx. teflontape eller noget? jeg ar fx. lavet det her design til min klan: http://sizanx.corex.dk
Avatar billede decade Nybegynder
29. februar 2004 - 14:48 #6
Hey fagg... Hmm ok flot hjemmeside, men det ik helt sådan noget jeg søger, men self, hvis du kan lave et andet design også, så kunne vi jo snakke om det .. Jeg har et par skitser der kan gåes ud fra, så du ligesom ved hvad jeg ønsker mig!

Men jo, hvis du er på mirc, så har jeg bnc til du kan få, hvis du mangler det.. Ellers har jeg muligtvis lidt teflon også!?
Avatar billede decade Nybegynder
29. februar 2004 - 14:52 #7
Hey minus! Nu kan jeg se siden, den er flot nok :) Men som sagt, ingen geld.. Og du ville ik gøre det for free??
Avatar billede fagghunter Nybegynder
29. februar 2004 - 21:21 #8
hej decade! jeg har mirc/irc, jeg hedder [MOB]SiZanX derinde! hvad hedder du derinde? er det på quakenet? men jeg har også msn: fagghunter@hotmail.com
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
03. februar 2005 - 23:25 #9
Jeg kan alt 8-) Skriv; mozzz@ping.dk

Laver for reklame :D