Avatar billede balling Nybegynder
25. februar 2004 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kun baggrundsbillede ved opstart af win98

Jeg har installeret et logitech quickcam på en af mine computere, og nu vil den ikke komme længere under opstarten end til at vise baggrundsbilledet. Trykker jeg C+A+D kan jeg se at den kører et program ved navnet "Pelmiced"...
Problemet er det samme når jeg starter op i fejlsikret.
Jeg kan starte op i DOS uden problemer.
Jeg har adgang til alle filer fra en anden computer via lan.

Nogen der kan knække nøden?
Avatar billede serverservice Praktikant
25. februar 2004 - 17:40 #1
Du skal download fprot til dos for at se om du har fået virus-kør den fra diskette
http://www.f-prot.com/download/home_user/
Avatar billede serverservice Praktikant
25. februar 2004 - 17:44 #2
her skriver at det er en feature til at aktivere scroll på musen
http://www.reger24.de/prozesse/pelmiced.exe.php
Avatar billede balling Nybegynder
25. februar 2004 - 18:11 #3
Det burde ikke være virus, da jeg har norton... men jeg prøver lige det program!
Avatar billede serverservice Praktikant
25. februar 2004 - 18:16 #4
Hvis du kan finde programmet kan du frit slette det. Du vil dog ikke kunne bruge scroll på musen. Men prøv om det ikke løser dit problem. altså slet det fra dos, hvis du ikke kan komme i windows. det ligger sikkert i system mappen
Avatar billede balling Nybegynder
24. marts 2004 - 14:19 #5
Desværre ingen rigtige svar...
Avatar billede balling Nybegynder
06. maj 2004 - 22:01 #6
...