Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 22:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

freehand 9

er macromedia freehand godt?
jeg downloader nemlig trial verion lige nu så jeg vil godt høre om det er værd at spilde tid på.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. januar 2001 - 22:49 #1
nej det stinker. hvad skal du bruge det til.

det er sådan et hvor du kan blande dine div. macromedia, på et sted til f.eks. dokumenthåndtering osv.

-har ik så meget med html at gøre så vidt jeg husker!

jeg kunne ivertfald ikke bruge det til noget da jeg allerede havde de progz jeg skulle bruge.
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 22:53 #2
tak så gider jeg sku da ikke det.....hmmmm  ..............er illustrator godt?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. januar 2001 - 22:54 #3
hvad skal du bruge det til
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 22:59 #4
jeg har hørt at det er godt...........ligså godt som photo shop.
hvis du kan du kan diske op med nogle gode links til photo shop 6 tutorials sætter jeg lige point puljen op..............
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 23:08 #6
ikke paint shop pro!!!, men photo shop(adobe)
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
30. januar 2001 - 23:10 #7
freehand er det foretrukne i USA...
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. januar 2001 - 23:46 #8
http://www.extremeflash.com/pstutorials/

http://home.att.net/~fbull/free/tutorphotshop.html

http://www.graphicsattic.com/ps1.shtml

ja det foretrukne i usa! og hvad kan de bruge det til. da ik noget der er spændende. tekstbehandling?

Avatar billede dr_gamma Nybegynder
31. januar 2001 - 18:27 #9
www.computerarts.co.uk -har anmeldelser af illustrator og freehand.
Illustrator er det foretrukne i europa!

Personligt mener jeg at illustrator er nemmere at gå til. Freehand er ligeledes prøvet, holdt i 14 dage for skraldespanden tog over. Lidt klumpet brugerflade.

-de er begge vektografikprogrammer, til det noget mere avancerede..
Avatar billede claus_jac Nybegynder
02. februar 2001 - 11:49 #10
Har man flash5 er der faktisk rigtig gode muligheder for brug af freehand 9, da de to programmer rent faktisk kan arbejde sammen. (du kan også gemme som shockwave flash i freehand9!!)

Og freehand er noget bedre til vektorgrafik end flash er, men interfacet er ret avanceret, og tager noget tid at vænne sig til!
Håber det hjælper!