Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 21:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

\"konstruktiv kritik\"

check lige den her side ud:www.whitehat.dk/nostradamus92/index_2.html .
den er langt fra færdig, men er da godt på vej.
jeg vil gerne have noget kritik der er til at bygge videre på, og PLZZZ gi\' mig nogle gode forslg til hvad jeg kan gøre bedre.
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 21:54 #1
ups, det skulle ha\' været i \"feedback\" stedet, nå............fu** det.
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2001 - 22:01 #2
Prøv at checke dit site med netscape! Det ser ud af hel.. til (sorry mit sprog) men den henter whitehat ind nede i venstre hjørne med et helt nyt frameset!!!
Har ikke checket din kode, men i IE virker det meget bedere.
Men er det ikke lidt at hore med pladsen?
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2001 - 22:01 #3
Så får du ikke mere for den øre:-)))
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 22:11 #4
desværre beach, der må være noget ivejen med din netscape, fordi min køre helt fint(netscape 6)
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2001 - 22:15 #5
Bruger selv 4,7 og der går den i ged som ind i helvede. Har prøvet at reloade den og det sker der ikke noget ved:-(
Vil du se at screenshot af resultatet så hit mig din mailadr.
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2001 - 22:21 #6
Ellers syntes jeg der er alt for meget luft der enten ikke bliver brugt, eller som svæver fra den ene ende af skærmen til den anden i 1024x768. Hvad med at smide det hele ind i en tabel i midten så det er koncentreret lidt mere?
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2001 - 22:25 #7
Screendumpét fylder 44K så det er kun en lille dims du skal hente ned hvis du vil se fejlen.
Og så mangler du at smide en tag ind i <title> xxx </title>
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2001 - 22:32 #8
Du skal forøvrigt lige huske at afslutte dine ???. Jeg kan se du har 5 tråde kørende som du endnu ikke har sluttet. Den første fra 20/12 og den sidste hvor jeg selv deltager er fra den 29/1 der også stadig kører!!!!
Bare et godt råd: Don´t fuck with your buddys here:-o