Avatar billede thomasolsen Nybegynder
24. februar 2004 - 23:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekstern PSU

Hvor finder jeg en ekstern psu.
jeg har set en på 55W men dette er ikke nok.
Skal bruge ca. 300W.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. februar 2004 - 00:48 #1
Når du nu siger ekstern...
Mener du så bare en der kan sættes til MoBo udefra?
for i så fald kan du jo bare nøjes med et forlænger kabel til atx stikket...
Avatar billede richardjensen Seniormester
25. februar 2004 - 12:04 #2
Hvis den skal være billig/gratis så find en 'skrotcomputer', - PSU'en er NÆSTEN altid ok.
Du kan også købe og vælge type/mærke i en computerforretning.
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
25. februar 2004 - 15:15 #3
jeg ville gerne have en psu som ikke sidder i mit kab.
Jeg har en Shuttle og der er ikke så meget plads
og den psu der er med er meget varm.
jeg har overvejet at købe en alm. psu og forlænge kablerne
men hvis der nu er en i kasse med kabler færdig ville det værer bedre.

Thomas
Avatar billede richardjensen Seniormester
25. februar 2004 - 22:49 #4
Ja, du skrev jo ekstern, så jeg var klar over, den ikke skulle bygges ind i 'kassen', men PSU'en i stort set alle comp. er nærmest en enhed i sig selv, omgivet af kasse i metalplade, - med stik for netledning, køleblæser og ledninger m/ stik for udgang ( +5v,  + /- 12v , og stel ), længde vel ca. 15-30 cm.- som sagtens kan forlænges efter behov.
Jeg synes da næsten det svarer til dine ønsker - og så kan du selv bestemme farve ved simpelthen at male den.
Mvh. Richard
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
15. maj 2004 - 11:58 #5
det var ikke lige det ville vide men ok her point.