Avatar billede kato Praktikant
24. februar 2004 - 18:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adresse til binære grupper.

Jeg er igang med at sætte mp3-grouppie op. Men hvilken nyhedsserver (gratis) kan jeg bruge til binær-grupper?
Jeg har prøvet TDC`s men her kan jeg ikke komme på! (news.tele.dk)
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2004 - 00:36 #1
Hvis du har tdc abonnement kan du ikke besøge binære grupper, de har spærret for det, pga ulovlige filer i hobetal :)
Avatar billede kato Praktikant
25. februar 2004 - 14:46 #2
Okay..!
Avatar billede bjergand Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:28 #3
TDC har ikke spærret for alle binære grupper. Men de danske mp3-grupper osv er der spærret for.

Jeg mener dog at adressen på deres Newsserver er news.inet.tele.dk. Ved ikke om det bare er at alias.

Måske et forsøg værd.

Du burde nok købe et abonnement på nyhedsgrupper hos et af de firmaer der tilbyder det som et selvstædigt produkt.
Avatar billede kato Praktikant
27. oktober 2004 - 14:11 #4
lukket