Avatar billede larsi Nybegynder
30. januar 2001 - 19:47 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Seriøs kritik af site efterlyses

For dem som har tid/lyst/lejlighed, vil jeg gerne have lidt kritik af:

http://www.kofoeds-karaoke.dk/

Hilsen Lars
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. januar 2001 - 19:52 #1
Jeg er ved at brække mig.
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
30. januar 2001 - 19:54 #2
Måske lidt for mørk. og så der hvor der står
Klik her og føj siden til dine foretrukne....................... det ser ikke så godt ud. men eller ok.
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 19:58 #3
Fiks detalje med menuen. Det er bare synd, at den ikke har samme placering på forsiden som på de andre sider.
Avatar billede larsi Nybegynder
30. januar 2001 - 19:58 #4
no_doubt

Jeg er bange for du overså overskriften \"Seriøs kritik...\".

Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. januar 2001 - 19:59 #5
Okay undskyld men kender du noget til en side kaldet : www.viewsource.dk ?? *GGG*
Avatar billede larsi Nybegynder
30. januar 2001 - 20:03 #6
no_doubt
Yes, den ros skal jeg da have ;-)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. januar 2001 - 20:09 #7
Damn den er bare viewsource op og ned af dage, prøv igen.
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 20:12 #8
no_doubt>> Mener du det, fordi de har samme baggrundsfarve. *tsk*
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 20:18 #9
kofoeds-karaoke er da absolut ikke verdens fedeste site, og har heller ikke det allerbedste design der nogensinde er set, men i betragtning af at den henvender sig til et ret begrænset publikum - fortrinsvis folk der skal holde en fest i Væggerløse eller omegn - er det jo alligevel ikke et sted, der kan forvente at komme på ret mange foretrukne-lister. Jeg mener at det ville være totalt overkill at gøre ret meget mere ud af det.
Avatar billede annkim Nybegynder
30. januar 2001 - 20:57 #10
Du, jeg tror folk efterhånden er ved at være for kræsne, jeg syntes det er en udmærkede side, når det kommer til stykket, er der vel ikke særlig mange der gider at side at udforme en hjemmeside, som skal fortælle om noget seriøst.
Sorry, men jeg mener den er ok.
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. januar 2001 - 21:29 #11
Det er ok annkim. Du behøver ikke undskylde for at mene noget godt ;-))
Jeg synes også den er pæn og funktionel.

mvh JakobA
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. februar 2001 - 17:01 #12
Kom igen...
Den er ikke for køn, og så er den vildt forvirrende!
Avatar billede larsi Nybegynder
01. februar 2001 - 17:15 #13
>and.vang
På hvad måde forvirrende ?
Avatar billede sporado Nybegynder
01. februar 2001 - 17:21 #14
Orange-skrift-på-blå-bund forvirrende. Man skal være MEGET interesseret i emnet for at stave sig igennem den klamme \'håndskrift\'- font. Prøv med en læselig font og et mindre hidsigt farvevalg.

Sød detaje med menu\'en !

Avatar billede and.vang Nybegynder
01. februar 2001 - 19:18 #15
Ja nu har jeg jo fået point men jeg kan jo godt sige noget endnu. Altså det jeg mener er de hele tiden skiftende billeder og så din menubjælke. Den kunne måske ellers have  været en meget god idé men det er ikke lige lykkedes. Nu bliver du måske forvirret med sporado som mener det stik modsatte, men jeg synes bare at du sagtens kan bruge ideen bare prøv at lave lidt om på det. Eventuelt kunne du droppe at man skal kunne bevæge de to linjer over og under kategorierne. Og skriften skal klart laves om. Prøv med min yndling: Verdana!!

/And.vang
Avatar billede sporado Nybegynder
02. februar 2001 - 09:31 #16
-->And.vang
Beklager evt. fårvirring!
Verdana: godt bud - den er jo designet specielt til skærmbrug