Avatar billede jacobhu Nybegynder
23. februar 2004 - 12:53 Der er 6 kommentarer

Server operator

Kan en Server operator ikke logge på en W2K domain controler.
Brugeren er medlem af gruppen "domain"/server operators.
Men når man logger på siger den at den ikke kan finde den lokale profil ?. MAn kan jo ikke logge på lokalt på en DC !!!
Avatar billede serverservice Praktikant
23. februar 2004 - 13:09 #1
Han burde kunne logge på. han er vel også medlem af domain users?
Har du husket at oprette com. accounten?
Avatar billede jacobhu Nybegynder
23. februar 2004 - 13:14 #2
Øhhh. Com accounten ?
Avatar billede serverservice Praktikant
23. februar 2004 - 13:25 #3
computer accounten? og han skal samtidig være medlem af domain users-er han det?
Avatar billede jacobhu Nybegynder
23. februar 2004 - 13:29 #4
Hvilken computer account.. Domain controllerens
Avatar billede serverservice Praktikant
23. februar 2004 - 13:53 #5
nå ok , jeg troede han loggede på fra en pc på domænet.

under domain controller sec. policy -local pol.-user right assignment.
Her bestemmer du hvem der må logge på . se under log on locally.
Avatar billede jacobhu Nybegynder
23. februar 2004 - 15:26 #6
"domain"/server operators er meldt ind as log on locally... Når jeg logger på kommer der en meddelse " access denied.Og den ikke kan finde den lokale profil !!!