Avatar billede cybles Nybegynder
30. januar 2001 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Læs ned i E-post besked

Jeg har ca 1000 e-post meddelser, de indeholder alle en e-post adresse i selve tekst indholdet, denne e-post adresse vil jeg gerne havde ud, uden at skulle cut\'n past, hvad gør jeg ?
Avatar billede mike@work Praktikant
30. januar 2001 - 15:01 #1
Gi\'r dig god tid ;-)
Avatar billede anott Nybegynder
30. januar 2001 - 15:02 #2
Platform? E-mailprogram?
Avatar billede dana Nybegynder
30. januar 2001 - 16:52 #3
Hvis e-mail adressen optræder som et link, så kan du højreklikke på det, hvor efter du så vil få en menu der spørger om du vil tilføje den til dit adressekartotek. Sådan virker det i nogle e-mail programmer. Så skal du ikke sidde og gøre det manuelt med fare for at indtaste adressen forkert. Håber at det kan bruges!

Mvh. Dana :)
Avatar billede cybles Nybegynder
30. januar 2001 - 16:55 #4
Mike@work

Tjaaa men det tror jeg nu ikke at jeg har tålmodighed til, lige nu kigger jeg på noget VBS, måske det kan hjælpe mig ud af det ....

Dana

Det er måske ikke den bedste ide, 1000 mail 5-6 tryk pr. mail uhmm 5000-6000 klik :-)
Avatar billede cybles Nybegynder
05. februar 2001 - 21:40 #5
Har løst det selv ved at lave et lille job i VBS.