Avatar billede grandahl Nybegynder
20. februar 2004 - 08:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

antec sonata

hejsa
Jeg har et mindre problem med dette kabinet,
http://www.edbpriser.dk/default.asp
man skal tilslutte den store blæser som sidder bagpå til en psu fan only men hvor søren er det kan ikke finde nogle ledning der siger det? så pt er den tilsluttet en "alm" stømledning så den larmer som en damptrommel... hvad skal jeg sætte den til i? den kører med sindsygt mange rpm men det køler ret godt :-) kørte 4 benchmark lige efter hinanden temperaturen kom op på 31* men jeg vil gerne have det så støjsvagt som muligt så hvad gør jeg? jeg gør et eller andet forkert...
Avatar billede grandahl Nybegynder
20. februar 2004 - 08:47 #1
hov linket var vist ikke rigtigt håber i kan bærer over med mig
Avatar billede grandahl Nybegynder
23. februar 2004 - 11:32 #2
hmm
Avatar billede dmcn Praktikant
23. februar 2004 - 12:14 #3
Fandt du en løsning? Hvis ikke, så skal du kigge på hvert enkelt lille molex-stik, der kommer fra strømforsyningen. På to af dem står der "Fan only" - burde der i hvert fald. :)