Avatar billede orangefisk Nybegynder
19. februar 2004 - 23:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Motorola a920: Overførsel af telefonbog fra simkort til telefon

Jeg har overført mine gamle telefonnumre fra min gamle telefon, over på et nyt simkort til min ny Motorola a920.

Problemet er nu bare at jeg ikke ved hvordan jeg kan overføre dem til telefonen, for at tilføje yderligere informationer til mine kontaktpersoner.

Er der nogen der har en løsning på den problemstilling?

Mvh.
Kevin Andersson
Avatar billede bohbs Nybegynder
23. februar 2004 - 12:15 #1
Jeg kender ikke a920. Hvordan har du kopieret dine numre?
Der findes værktøjer, f.eks. til simkortlæsere som kan eksportere dine numre til en outlook kontaktdb. Dem kan du sandsynligvis importere til a920. Men omvendt burde der også være en indbygget funktion til det...
Avatar billede komputerdk Mester
07. marts 2004 - 22:26 #2
du skal overføre dem via PC suiten.. (opgavestyring->synk. af kontaktpersoner , højreklik og lav ny opgave.. der kan du vælge at lave en synk. med kontaktpersoner... her kan du redigere at du kun vil overføre en vej...)

well grunden til at du IKKE kan tilføje ekstra data skyldes at simkortet ikke kan indeholde alle de data.. og A920 besidder ikke sådan en simpel funktion som næsten alle andre telefoner har (min T65 fra ericsson kan det..)
Avatar billede orangefisk Nybegynder
09. marts 2004 - 10:38 #3
Efterhånden har jeg fundet ud af at den telefon er pænt fyldt med softwarefejl, selvom telefonen egentlig er lækker nok, virker det som om det er beta software den er fyldt op med... Tsk tsk tsk
Avatar billede komputerdk Mester
09. marts 2004 - 10:44 #4
forhåbelig kommer den firmwareupgrade som 3 har fablet om i evigheder snart!!!

ellers bliver de da overhalet indenom af EDGE og telefoner der VIRKER og hvor halvdelen af featuresne ikke er disabled..
Avatar billede orangefisk Nybegynder
09. marts 2004 - 10:48 #5
Forhåbenligt. Kan bare ikke forstå hvorfor det skal være så svært selv at opdatere telefonenen. Er det ikke noget med at den er blevet låst fra 3, så det ikke er muligt at installere software, eller opdatere telefonen selv?