Avatar billede mortenrye Nybegynder
18. februar 2004 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Print-layout til en brochure

Jeg er ved at lave en brochure (hæfte - der er foldet på midten) i word på 8 sider, men jeg havde glemt, at der skal skrives på begge sider, og at der skal være en side i midten. Når jeg skriver siderne ud, kommer de ud i nummerisk rækkefølge - hvad skal jeg gøre for at siderne bliver sat op til den rigtige rækkefølge ved udprintning? Skal man hente word-dokumentet over i specielt program!
18. februar 2004 - 13:38 #1
I Udskriftsdialogboksen er der et felt, der hedder: Sider pr. ark, her vælger du 2

I stadet for at udskrive Alle sider, vælger du i feltet Sider; at indtaste sidenumre i den rækkefølge, de skal udskrives:

Med et 8-sidet dokument er rækkefølgen:
Avatar billede mortenrye Nybegynder
18. februar 2004 - 13:46 #2
Virker fint... Hvad er rækkefølgen ved 12 sider!
Avatar billede mortenrye Nybegynder
18. februar 2004 - 14:41 #3
Har selv fundet ud af det:
12,1,2,11,10,3,4,9,8,5,6,7