Avatar billede sigma Nybegynder
18. februar 2004 - 12:23 Der er 10 kommentarer

Hvad skal man vælge hvis man skal have et godt program til detail

Vi kører c4 nu, og vil gerne skifte. Men findes der ikke andre end c5 med et detail modul. Det er til butikssalg i en Farvehandel. Hvad skal man vælge?
Avatar billede blacks Mester
18. februar 2004 - 12:38 #1
Der findes den nye Sap Buisness one. Lille billig og hurtig at sætte op.
Avatar billede mariaf Juniormester
18. februar 2004 - 13:57 #2
De fleste kasseterminaler kan kobles op mod et hvilket som helst bogføringsprogram. Spørgsmålet er bare om det er bedre/billigere end en færdig løsning som f.eks. C5.
Jeg har godt nok ikke før hørt ordene "Lille, billig og hurtigt at sætte op" i forbindelse med SAP - tvært imod. Det er netop en af salgsparametrene at det er et komplekst program, der kan sættes op til hvad som helst (og dermed krav om prof. konsulenter i store mængder).
Avatar billede blacks Mester
18. februar 2004 - 14:00 #3
Nu er der jo stor forskel på om du snakker om SAP eller SAP Buisness One
Avatar billede mariaf Juniormester
18. februar 2004 - 14:10 #4
ok, bøjer mig for fakta :-)
Avatar billede christina-k Nybegynder
18. februar 2004 - 21:19 #5
WinKAS pro et glimrende detailprogram med lagerstyring integreret elektronisk kassesystem, fakturering, bogføring og meget mere. Hvor du end bor i landet har de konsulenter du kan ringe til for at få en gratis og uforpligtende præsentation.
www.winkas.dk
Avatar billede christina-k Nybegynder
18. februar 2004 - 21:20 #6
og samtidig er det til at betale sig fra :-)
Avatar billede kc170580 Nybegynder
25. december 2004 - 11:58 #7
Jeg kan afbefale PC-firma.
eller Airboss.
Avatar billede mariaf Juniormester
26. december 2004 - 14:18 #8
Det gamle program fra ITPP er lavet med udgangspunkt i Profa, så det opfylder de ønsker, der er til en farvehandel. Forhandles nu af GBS 70 22 09 09. Snak med Steen Helmer.
Jeg har opdateret fra en C4 Detail til C5 Detail, og det tager ikke mange timer.
Avatar billede jolly91 Nybegynder
11. januar 2005 - 23:27 #9
Det skal dog nævnes at detail løsningen til C5 fra ITPP har temlig mange "huller"
Hvis man ønsker lagerstyring er dette ikke lige det oplagte valg.
Avatar billede mariaf Juniormester
11. januar 2005 - 23:49 #10
Det vil jeg da ikke håbe - jeg har lige opdateret den til version 3.00 SP3 og den har standard lagerstyring fra C5.

Det var kun i de gamle versioner, at det var noget skrammel (og det var det så tilgengæld også, det medgiver jeg gerne).