Avatar billede mindreklog Nybegynder
17. februar 2004 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fra computer til tv?

jeg ville gerne se nogle af de film jeg har på min computer over på mit tv... Jeg har sådan et stik man nu skal bruge... er der andre ting jeg skal bruge.. alså software, eller det bare at sætte stikket i begge ender??
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2004 - 18:19 #1
Du skal flytte skærm-i Nview-hvis du har Nvidiakort
Avatar billede mindreklog Nybegynder
17. februar 2004 - 18:21 #2
jeg har asus kort
Avatar billede grillkylling Nybegynder
17. februar 2004 - 19:31 #3
det er samme princip
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
17. februar 2004 - 19:34 #4
jeg er ikke sikker når det er asus.. men er det ikke bare at klikke på egenskaber ude på skrivebordet.. og så indstillinger og avanceret og så vælge det der inde..
Avatar billede c-holst Novice
17. februar 2004 - 20:39 #5
du er nød til at fortælle lidt mere om det kort.
hvilket kort er der tale om, radeon eller geforce, hvilken model(fx geforce ti4200 eller  radeon9500)
så kan vi bedre guide dig til et fornuftigt resultat.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
17. februar 2004 - 22:08 #6
ved at installere tv-tools...så virkede det.. så jeg har besluttet mig at tage point retur.. håber alle kan indfinde sig med det :-)