Avatar billede playart Nybegynder
16. februar 2004 - 18:09 Der er 3 kommentarer

Virtuelle hukommelse..

Hej!

Har været ude og købe ny pc, som skulle være hurtig nok! godt nok en MyCom fra Bilka, men stadig langt bedre, end det gamle vrag fra konfirmationen ;-) Problemet er bare: efter at fået installeret WinXP er den bare blevet langsommere og LAAANGSOMMERE - den kan næsten ingen ting nu, og er begyndt at gå ned i tide og utide! Den er begyndt med at komme op med fejlmeddelsen: "Windows - den minimale virtuelle hukommelse er for lille... og noget med en sidefil" Har prøvet at være inde og sætte den minimale virtuelle hukommelse op, men det er ikke rigtigt som om der sker noget???
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 18:12 #1
S hvor meget der starter op sammen med windows : http://www.arlet.dk/opstart.htm
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 18:14 #2
Her kan du læse mere om din side fil Læs mere : http://www.wintip.dk/xp/config/sys_av.htm
Avatar billede playart Nybegynder
16. februar 2004 - 18:19 #3
det er et onboard grafikkort jeg har, kan jeg godt sætte mit gamle TNT i, 16mb og så køre den på begge kort?