Avatar billede mister_fatman Nybegynder
16. februar 2004 - 16:42 Der er 6 kommentarer

Check it out

Jeg har lavet et site om Manchester United, http://united4ever.frac.dk,
Hvad syntes i er godt og hvad kan gøres bedre.
Her til sidst vil jeg lige spørge om der er nogle der er interesseret i at hjælpe med at skrive nyheder. Hvis i har lyst så skriv i gæstebogen, eller kontakt mig over email/Msn
Avatar billede qp Nybegynder
16. februar 2004 - 16:49 #1
Du skal helst ikke bruge fonte med "fødder" når der skal stå tekst på en side .. Det var da lige en ting :-P
Så sys jeg at menu baren er for lang og designet er egentlig lidt kedelig ..

/Niels
Avatar billede esoulman Nybegynder
16. februar 2004 - 17:23 #2
Kedelige farver, for ensformig, for stor skrifttype generelt i midterområdet, fejlagtig centrering nogle steder.

Fonte med fødder??
Avatar billede bas Forsker
16. februar 2004 - 17:31 #3
Som Niels skriver, undgå skrifttyper med "fødder",
også kaldet seriffer.
"Fødderne" er de små streger, der er for enden af bogstaverne,
f.eks. bogstavet N har en fod nederst til venstre og øverst til højre.

Skrifttypen Verdana er meget brugt til hjemmesider, men arial er
også god.

I min browser IE 6 er den venstre menu placeret i bunden af skærmen,
og rager faktisk under skærmbilledet.
Det er vel ikke meningen ?

Prøv at fjerne border på tabellen i midten.

/Martin
Avatar billede -kenner- Nybegynder
18. februar 2004 - 21:19 #4
du kunne lave en lysere grå baggrund i stedet for den kedelige hvide!
Avatar billede minus Nybegynder
19. februar 2004 - 21:05 #5
1. mere grafik vil hjælpe dig meget!.. din menu scroller også med, det er ik godt.
2. der er ALT for mange menu punkter, prøv at lave undersider eller lign.
3. for meget gråt.

ummidelbar kedelig hjemmeside. for meget gråt, og jeg savner grafik..

vil give en 5-6.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2004 - 15:17 #6
ALT FOR STOR MENU !!!!
OG det ville hjælpe med en scroller ved menuen !!!