Avatar billede twisted Nybegynder
16. februar 2004 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Subs med adobe encore dvd

Jeg forsøger at lægge undertekster på noget film, som jeg vil have ført over på dvd. Jeg har valgt at bruge adobe encore dvd, og mine undertekster er i srt-format. Jeg har så omdøbt dem til txt, da encore ellers brokker sig over, at det ikke er gyldigt format. Men nu brokker den sig over:
Invalid timecode found in subtitle script line:
00:00:20,500 --> 00:00:21,500

Er der nogen af alle jer kloge hoveder der kan fortælle mig, hvilket subtitle-format jeg skal bruge.

Håber på et godt svar.
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
16. februar 2004 - 18:28 #1
vil men at det er saa.. men kig her http://www.dvdrhelp.com/tools?section=24#24
Avatar billede twisted Nybegynder
16. februar 2004 - 20:36 #2
grise bassen:
Jeg har lært en hel del om undertekster ved at kigge på dit link, men jeg kan stadig ikke få det til at køre i Adobe Encore DVD
Avatar billede henninga Novice
16. februar 2004 - 23:24 #3
Her er det format du skal bruge:

1 00;11;31;18 00;11;34;10 This is a subtitle.

http://www.adobe.com/support/techdocs/32926.htm
hvor du osse kan finde program til konvertering.
Avatar billede twisted Nybegynder
17. februar 2004 - 16:10 #4
Tak henninga, det var lige det jeg havde behov for.