Avatar billede fumber Nybegynder
29. januar 2001 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskrivning af label

Jeg har lavet en rapport med 21 felter til udskrivning af labels.
Mit problem er at når jeg så skriver ud bliver alle 21 labels skrevet med det første navn fra min Formular og det næste navn på alle 21 felter på side 2. Hvordan får jeg 21 navne/adresser skrevet ud på side 1 ????
Avatar billede horus Nybegynder
29. januar 2001 - 13:51 #1
Hejsa

Du skal kun oprette felterne én gang - under sideopsætning kan man så definere noget med at de skal gentages så du ender med at få f.eks. 21 på hver side. Der er en ganske glimrende wizard i Access til at lave labes. Prøv at køre den igennem og tilpas så dens resultat til det format du ønsker - det er nok langt den nemmeste måde at gøre det på. Wizarden har en hel masse standard labels \"indbygget\" som du bare kan vælge, så med mindre dine labels er meget speciale kommer det nok til at gå som en leg :-)

God fornøjelse og held og lykke

Horus
Avatar billede wa Nybegynder
29. januar 2001 - 17:30 #2
Hej fumber !!

Brug din wiz til at oprette \"en\" ny rapport, så undgår du at bruge timer på de små detaljerede ting.

...ellers er du meget velkommen til at send basen til mig, så ordner jeg din rapport !!!

Hilsen WA

wa@wa.dk