Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
15. februar 2004 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

mistet forbindelse til trådløst

har mistet forbindelsen til mit trådløse netværk. lige pludselig røg forbindelsen mens jeg sad på nettet.  har også prøvet et andet sted, kunne heller ikke oprette der... så det ligger ved computeren...
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2004 - 19:01 #1
Resett routeren.
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
15. februar 2004 - 19:04 #2
er gjort... men det burde ligge ved computeren, har jo prøvet flere steder hvor der normalt ikk er problemer
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
15. februar 2004 - 19:21 #3
har også mistet min bluetooth forb.....
Avatar billede pillpopper Nybegynder
16. februar 2004 - 00:43 #4
Hej helpwantedfast´´ jeg ville prøve at fortage en systemgenneldannelse af deres system det gør de ved at tryk på "start" og "tilbehør" og "systemværktøjer" så vælg systemgenneldanelse og vælg den der hedder - "opret computeren som den var pået tidliger tidspunkt (det plejer jeg at gøre hvis jeg ikke kan komme på nettet det sker nemlig nogle gange hvis den har stårt forlænge på standby. Og så bare vælg den dato der passer dem bedst (der står hvad der er blevet fortaget den pågældende dag) og så makere det som den skriver i boksen, det skulde gerne virke..
Hvis det IKKE gør så prøv at hive alle stikkene ud og vent ca. 10 sek. og sæt de i igen og start op, virker det heller IKKE, så prøv at holde F8 nede imens de starter computeren op og vælg den der hedder " start windows hvor den virkede sidste gang"´´ virker det heller ikke så start op med F8 igen og fortage en "Fejlscanning"..
Håber det hjælper dig da der ikke er noget der er mere træls hvis man ikke kan logge på nettet..

Venlig hilsen
Pillpopper
Avatar billede fordfairlane Nybegynder
16. februar 2004 - 09:54 #5
Jeg har flere gange oplevet det samme med Zyair, det blev løst ved at updater firmwaren i routeren (AP).
Det er et udbredt problem, at såfremt der kortvarigt tabes forbindelse til AP så kan den ikke connecte igen.

/Ford