Avatar billede majbritt05 Nybegynder
15. februar 2004 - 14:22 Der er 1 kommentar

problemer med outlook express

Hej.

Jeg har problemer med outlook. Jeg kan godt modtage og sende mails, men jeg kan ikke læse de mails jeg modtager. Jeg får blot en besked om:
En eller flere dele af meddelsen kan ikke vises.

Og derfefter denne besked:
Der opstod en fejl under forsøg på at indlæse meddelsen.
Der er ikke tilstrækkelig hukommelse.

Jeg bruger windows 98.

Jeg vil lige tilføje at jeg har tjekket for spyware, brugt adaware 6 samt hijack, hvor jeg fik nogen på spywarefri til at tjekke min log igennem.Derudover har jeg foretaget en diskoprydning, men først efter problemet med outlook opstod.

Har jeg mon mistet en eller anden fil?

Hvad gør jeg?
Avatar billede halifax Nybegynder
15. februar 2004 - 21:05 #1
Du kunne prøve at geninstallere Internet Explorer og dermed Outlook Express, som jo er en del af IE.

Den version du foretrækker, 5.5 eller 6.0 med Service Packs kan hentes herfra i DK eller UK version. Det er godt nok mange MB men har du ADSL går det nok
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/