Avatar billede kartolux Nybegynder
15. februar 2004 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stifinder - indstilling af deafult mappe

Når jeg højreklikker på start-knappen og vælger stifinder, åbner stifinder altid med en masse åbnede mapper og stiller sig på "Menuen start" highlightet.

Er der en måde, man kan definere XP på, så man undgår at dette sker? Jeg ville gerne have alle drevene med + foran, så jeg ikke skal kollapse mapper...

Jeg håber, I forstår mit problem...
Avatar billede resten Nybegynder
15. februar 2004 - 12:53 #1
Der er flere ting du kan gøre feks kan du lave en ny genvej på skrivebordet og indsætte dette "EXPLORER.EXE /n,/e,C:\" så åbner den roden af C drevet og ellers kan du skifte stien til genvejen ud som du lyster.
Avatar billede luther Nybegynder
15. februar 2004 - 14:46 #2
Jeg har et andet forslag. Hold Windows tasten ned mens du trykker på "e". Så vil stifinderen starte op i roden af Denne computer.
Avatar billede kartolux Nybegynder
04. december 2005 - 11:49 #3
Tak for hjælpen :)