Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. februar 2004 - 10:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sende e-mail til mobiltlf.

Er det muligt at sende mail til en mobiltelefon som har Sonofon abonnement?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. februar 2004 - 11:01 #1
Ja det er det, men du må lige give lidt mere fact omkring dit spgs.
Fra pc?
Fra pc via mobil
eller hvordan vil du sende, gratis program??
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. februar 2004 - 11:04 #2
fra en pc, f.eks. fra Outlook
(mener det var/er muligt at sende fra tdc vha. noget lignende: telefonnummer@tdc.dk)
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
12. februar 2004 - 11:30 #3
det er desværre ikke muligt mere med mindre du installere et stykke software (dyrt) på din Exchange server og stadig koster det penge pr. sms/email
Avatar billede popsy Novice
12. februar 2004 - 14:27 #4
Hmm, det svar undrer mig lidt nq_tnt. Jeg har da overhovedet ingen probs med at sende til min kones mobil, via adressen tlfnummer@gsm.telia.dk

Det har altid været sådan at alle gsm telefonder har en emailadresse, og det har jeg aldrig hørt skulle være lukket, det fungerer da aldeles strålende i vores tilfælde.
Avatar billede sms4all Nybegynder
23. februar 2004 - 22:43 #5
Det er kun Telia der stadig har den mulighed. Tidligere kunne man sende via note.sonofon.dk og sms.tdc.dk. Det kan man ikke mere. Der findes forskellige udbydere af mail til mobil. f.eks. http://www.mail2mobile.dk (test/test) eller http://www.suresms.com/products/suresmshosted/.
Så, det er muligt, men du kommer til at betale for afsendelse uanset.
Avatar billede popsy Novice
24. februar 2004 - 06:13 #6
Ok, det forklarer det jo så, for vi bruger det hver eneste dag fra min pc til hendes mobil :)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
24. februar 2004 - 11:32 #7
Tak for hjælpen, ng_tnt var først med det rigtige svar, men sms4all skal da også have lidt..
smid et svar på spørgsmålet, sms4all