Avatar billede robertk Nybegynder
11. februar 2004 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CPU fejl måske (Dual Processor)

Hej folkes,

Jeg har haft "lidt" problemer med min puter, købt hos shg.dk, problemet var tidligere at den total af egen vilje genstartede.. når som helst! det er så løst nu - det var min HD som var gået i kage.

Men nu hvor det problem er løst, opstod et andet! når jeg starter op, viser det ikke begge mine processor'ere, hver gang, nogle gange en og andre gange to, hvad er det lige der sker ? kan man slettet sin BIOS osv. totalt til grunden? hvad skal der til tror i ???

Jeg smider 100 points hvis vi får det her løst!

Motherboard:
Asus PC-DL Deluxe (Dual)
Intel Exon 2.8

Mvh
Robert
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. februar 2004 - 23:16 #1
du har garanti - send lortet retur
Avatar billede dyzio Nybegynder
12. februar 2004 - 02:00 #2
Hej Robert.

Jeg har haft samme problemer som dig. Den vidste f.eks. et processor som jeg slet ikke havde, hvilket var mega nederen.. Så som vistodk siger send lortet retur eller smid det i havnen.. Det matcher simpelthen ikke sammen det du har stablet op der vil jeg mene...
Avatar billede amd Nybegynder
12. februar 2004 - 06:18 #3
Du kan loade bios default settings i bios, eller resette CMOS helt med jumperen ved siden af batteriet på dit mobo. Men egentligt ville jeg sige at du burde lade SHG om det, da det er dem, som har haft til job at sætte den op (eller?).
Synes bare du skal snuppe dine points igen, og smide den i hovedet på dem igen ;)
Avatar billede robertk Nybegynder
12. februar 2004 - 12:40 #4
Aargh! jeg går amok snart - den kommer sku lige fra shg.dk :( nåja men så må det være en løsining, trode bare det kunne være en mulighed for at gøre noget selv end bare at sende lortet retur..

Som det ligger nu vil jeg beholde mine points, indtil jeg lige ved om SHG fixer den, ellers står mit spørsmål stadig åbent..

Jeg vender tilbage - håber i kan vente en uges tid før jeg får maskinen retur..

Mvh
Robertk
Avatar billede robertk Nybegynder
27. februar 2004 - 16:56 #5
amd >> eftersom jeg ikke har løst problemet endnu lukker jeg ! men vender tilbage! aldrig har jeg haft flere problemer med varer købt hos shg.dk :(

men tak for jeres response