Avatar billede just4fun Nybegynder
11. februar 2004 - 20:54 Der er 5 kommentarer

.SYS og .DLL filer

Hej Jeg er ved at istalere en driver til nit lykort, men min PC vil ikke åbne .SYS eller .DLL filer....?????
Håber en ved va det er for nogen filer og hvordan jeg kan instalere dem.
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 21:09 #1
Find ud af hvilket lydkort du har og du skal då finde driverne, man kan/skal ikke åbne system eller ddl (hjælpe) filer
Avatar billede just4fun Nybegynder
11. februar 2004 - 21:14 #2
Jeg har fundet driveren men mit lydkort vil ikke installere den, jeg har lige reinstaleret mi PC og derefter kunne den ikke finde driveren. og den driver jeg har hentet vil min pc ikke istallere
Avatar billede henninga Novice
11. februar 2004 - 23:19 #3
En driver indeholder en inf-fil som beskriver den hardware den hører til.
Måske skal du pakke din driver ud først (zip eller exe).
Driveren installeres enten med et medfølgende program eller inde fra Enhedshåndtering hvor du vælger Geninstaller driver, og når wizard spørger efter placeringen af driveren skriver du stien til den.
Avatar billede henninga Novice
11. februar 2004 - 23:20 #4
Hvad er det for et lydkort og hvor henter du driver?
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 23:45 #5
Hvor har du de drivere? Jeg foreslår du simpelhen i enhedshåndtering fjerner dit lydkort og genstarter, så finder den det som "ny hardware" og du får lejlighed til at pege på de drivere :)