Avatar billede mister_fatman Nybegynder
11. februar 2004 - 20:45 Der er 4 kommentarer

Bedømmelse af HP

http://united4ever.users.whitehat.dk/
Hvad syntes i om den, og hvad kan gøres bedre.

vil også lige spørge om der er nogle der er intresseret i at hjælpe.

ps. Meld jer ind i forummet
Avatar billede freeman Nybegynder
11. februar 2004 - 20:51 #1
Mit første indtryk er, at jeg næsten ikke kan læse teksten i menuerne, den er alt for lille.. Dernæst ser siden lidt sjov ud på min skærm, 1600x1200
Avatar billede ust Nybegynder
11. februar 2004 - 20:56 #2
Det tegner da udmærket!! Det er rimeligt overskueligt, men i midtersektionene med scroll-bar kan man ikke se hele teksten i bredden uden at scrolle!
Avatar billede jps6kb Novice
12. februar 2004 - 09:45 #3
Du skal nok ændre skrifttypen. Times er ikke godt.
Menuen bør være fast så den ikke forsvinder når man scroller og så er farvevalget heller ikke det mest inspirerende.
Avatar billede minus Nybegynder
13. februar 2004 - 10:00 #4
1. din side virker ret kedelig at se på.
2. den er også uoverskuelig, pga. alt for stor menu. prøv at lave undersider.
3. farverne er ikke godt sat sammen. (rød og grå)
4. prøv at vælge verdana som skrifttype, som er lidt lættere at læse på skærme.

5. men jeg vil sige at du er godt kommet rundt om det hele :)

hvis du er interesseret i et nyt design, vil jeg gerne se på det, med en lille pris :)