Avatar billede moernmik Nybegynder
28. januar 2001 - 14:04 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

PAINT SHOP 7

min 30 dages prøvetid på pain shop 7 er slut?

er der nogen der kan hjælpe mig med at få det til at virke igen?
Avatar billede engrob Nybegynder
28. januar 2001 - 14:07 #1
Kan du ikke stille din tid på computeren tilbage. Hvis ikke det hjælper så prøv at finde et crack, men du skal ikke spørge hvor.
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 14:09 #2
Så fat dog hvad prøvetid betyder. Køb det eller skrot det igen. Så simpelt er det jo!
Avatar billede moernmik Nybegynder
28. januar 2001 - 14:11 #3
PRODIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tror du at jeg går hen og køber et program til 3000 Kr til Privat brug.......
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 14:19 #4
Der er ingen herinde der kan hjælpe dig med at få din udløbede version til at virke igen. Tjek lige reglerne inden du spørger igen.
Prøvetid betyder jo, at du skal betale for det hvis du syntes programmet er det værd. Ellers er det jo bare ærgeligt.
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 14:32 #5
Hmmmmm snyd!!!!!

Her opretter peter plys næstes samme spm 4 minutter efter moernmik
http://www.eksperten.dk/spm/46400
Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 14:38 #6
Til blood

Hvad !! Snyd, skal man ikke hjælpe ?

eller hvad, jeg er ny her hos jer
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
28. januar 2001 - 14:42 #7
Hvordan er det lige jeg snydder ?
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 14:42 #8
fikser

Jo man skal hjælp!!
Men som der står i reglerne

<SNIT1>
Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.
</SNIT1>

Og hvis en bruger har 2 bruger så skal man ikke hjælpe og lige nu mistænker jeg moernmik/peter_plys.dk for at have 2 bruger

Og det står også i reglerne

<SNIT2>
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
</SNIT2>

Og dette er vist ikke lovligt

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 14:43 #9
fikser : Læs lige reglerne igen. Der står at der ikke skal forefindes ulovlige ting/hjælp på eksperten.dk - så derfor kan vi ikke hjælpe ham med hans udløb\'s problem.
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 14:43 #10
Nemlig Blood!
Avatar billede hotpop Novice
28. januar 2001 - 14:43 #11
Den paint shop pro er Shareware. Det betyder at du kvit og frit må bruge programmet i en fastlagt periode. Derefter må du betale!!!
Det du beder om er imod ekspertens regler og hvis der er en der hjælper dig er der ret stor chnace for at vedkommendes profil bliver slettet, og dermed mister han også hans point.
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 14:45 #12
Hmmm det var dog sjovt!!!!
Vi har ikke hætr noget fra moernmik/peter_plys.dk efter jeg har mistænkt ham for snyd

Og det helt sjove er at peter_plys.dk er blevet bustet for snyd før
Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 14:46 #13
blood : sorry! jeg har ikke læst reglerne endnu men det lyder OK !
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 14:47 #14
Blood : Rolig nu. Lad nu lige manden læse hans mail inden du går helt amok.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
28. januar 2001 - 15:53 #15
Jeg ved ikke med meormmik, men jeg er alså kun en person.

Jeg har før haft 2 kontoer da jeg ikke kunne logge ind med den første.

Moermmik
jeg tror nok jeg har en lille fil liggende du kan bruge.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. januar 2001 - 17:02 #16
*suk* hvis folk ikke selv gider gøre et forsøg på at finde et crack, fuld version eller noget deromkring så har det sku ikke fortjent at få hjælp til det (og da slet ikke herinde!)
Avatar billede moernmik Nybegynder
28. januar 2001 - 17:13 #17
Undskyld det tog så lang tid PETER-PLYS.DK havde du en fil?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. januar 2001 - 17:14 #18
moernmik:> hvis du modtager en fil fra peter-plys.dk, der kan cracke din PSP 7.0 kan i begge risikere at blive slettet herfra..
Avatar billede and.vang Nybegynder
28. januar 2001 - 20:12 #19
PSP 7 koster lidt under 1000 kr. Ville bare lige nævne det. Det handler jo stadig ikke om at snyde Jasc inc. Det bliver de jo sikkert rigtig glade for så de kan udgive en masse programmer uden at tjene på dem bare fordi alle deres brugere bare bruger cracks! Så grib dog til pengepungen hvis i synes det er et så genialt program!!
Avatar billede hotpop Novice
29. januar 2001 - 12:08 #20
Paint Shop Pro    7.0 Fuld 1 INT PC 1.154 kr. hos www.ravenholm.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. januar 2001 - 14:50 #21
and.vang:> jeg vælger at se det som en besparelse på lidt under 1K, som jeg ikke har alligevel .. ;o)
Avatar billede blood Nybegynder
07. marts 2001 - 19:39 #22
Hvad med at lukke dette spm!

--{BLOOD}--