Avatar billede henningsen- Nybegynder
11. februar 2004 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gemme filer under formatering

Jeg skal snakt formatere min computer......
Men jeg har nogle store filder som jeg meget gerne vil gemme. Er der mulighed for at de kan blive gemt så jeg kan hente dem tilbage når jeg har formateret? Og hvordan?
Avatar billede serverservice Praktikant
11. februar 2004 - 16:09 #1
Jeg vil foreslå at du brænder dem.
Hvis du har en ekstra partition kan du lægge dem her -  se i diskhåndtering. - så installerer du bare på den primære.
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 16:12 #2
Hvis disken er delt i 2 (eller flere) partitioner er der jo ingen problemer, da kun C: (med OS) formateres. Men er den ikke delt er det svært med store filer, der jo ikke kan være på disketter, men har du en ekstra HD (eller kan låne en)...
Avatar billede uffest Nybegynder
11. februar 2004 - 16:21 #3
Kender problemet...skulle selv flytte alt mit lort over på cd-rw og videre til min bærbare og tilbage igen, da jeg skulle have renset min pc... Det med at dele harddisken i to dele, så du kun sletter styresystem og programmer ved formatering kan helt klart anbefales....
Avatar billede henningsen- Nybegynder
11. februar 2004 - 21:14 #4
jeg vil så lige set på det