Avatar billede papabear Nybegynder
10. februar 2004 - 22:26 Der er 2 kommentarer

Udvide til højre i WordPAD?

For det første er WordPad og Word, det samme program??

Jeg er ved at skrive en ansøgning i word pad.
når jeg så trykker på vis udskrift, så kommer det hele i højre side ikke med.

Hvordan ændrer jeg det?
Jeg kan se at man kan trække en lodret stiplet linien hen over skærmen, men hvordan bruger man den, og til hvad???
Avatar billede halifax Nybegynder
10. februar 2004 - 23:02 #1
WordPad (Write) og Word er ikke samme program.

Har du i WordPad foretaget sideopsætning og valgt A4 som papirformat? Klik på Filer, vælg Sideopsætning og kontroller papirformat og marginindstillinger.
Avatar billede papabear Nybegynder
11. februar 2004 - 00:49 #2
Det stod den til lige pludseligt...mon det kan være fordi jeg har pillet lidt ved den stiplede linie???
Men nu virker det da:-)