Avatar billede papabear Nybegynder
10. februar 2004 - 21:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Formatere en diskette ?

Jeg skal gemme noget på en diskette.
Men comoen siger at den ikke er formateret.
Hvordan gør jeg det???
Og hvor meget kan der være på en diskette???
Kan der være et billede???
Jeg skal nemlig have et billede printet ud hos en fotohandler, og skal have det med mig på en eller anden måde...
Avatar billede zenze Nybegynder
10. februar 2004 - 21:53 #1
Højreklik på diskettedrev-ikonet, gå ned i drop down menuen og klik på formater.
Avatar billede zenze Nybegynder
10. februar 2004 - 21:54 #2
Du skal bare vælge FAT i formatterings-menuen. Er du med?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. februar 2004 - 21:55 #3
og der kan være 1.44Mb på en almindelig 3.5" diskette. Så hvis billedet fylder under 1.44Mb, kan det være det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2004 - 22:09 #4
nanoq> er det ikke nærmere 1.38 Mb ?
Avatar billede papabear Nybegynder
10. februar 2004 - 22:22 #5
1,44 stod der:-)
Tak for svarene, det var jo til at finde ud af:-)
zense, læg et svar også...
Avatar billede zenze Nybegynder
10. februar 2004 - 22:43 #6
Behold selv point.
Avatar billede wilde Nybegynder
10. februar 2004 - 23:11 #7
hmm...det kan jeg da ikke li:-)
Avatar billede wilde Nybegynder
10. februar 2004 - 23:12 #8
Vil du ikke have dem??
Du har da fortjent dem, selvom det ikke var et programmerings spørgesmål:-)
det var da ivhertfald vigtigt for mig at finde ud af lige nu og her.
Avatar billede zenze Nybegynder
11. februar 2004 - 11:04 #9
"papabear" = "wilde" - du må ikke iflg. ekspertens regler have to brugere. Deaktivér den ene.
... og jeg vil ikke have dine point. Læg et svar og tag dem selv.
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. februar 2004 - 19:51 #10
papabear og wilde >> Det er kun tilladt at hvade en bruger profil på eksperten.
Så kom med en god forklaring på hvordan de to brugernavne hænger sammen?

Hvis du har to brugernavne så luk selv den ene profil ellers deaktiveres begge måske.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede papabear Nybegynder
11. februar 2004 - 23:09 #11
Ja ok, jeg deaktivere den ene. Men hvordan gør man det?

Jeg prøver mig lige frem.
Sorry for det. Det var fordi der var et spørgesmål jeg simpelthen bare måte have svar på.
Men det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning...
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. februar 2004 - 23:12 #12
Ok :)

Du går ind i menuen konto og vælger luk konto eller følg dette link:
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=quit
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. februar 2004 - 23:13 #13
Og husk at være logget ind med den bruger du vil lukke :)
Avatar billede wilde Nybegynder
11. februar 2004 - 23:17 #14
Så har jeg lukket kontoen papabear...
Og skiftet koden ud med en kode jeg slet ikke kender, både her på eksperten og på min dertil hørende email konto.
Så nu kan jeg aldrig aktivere den igen, da jeg ikke kan komme ind og gøre det:-)

Sorry for at have brudt reglerne..