Avatar billede ctacta Nybegynder
10. februar 2004 - 19:56 Der er 4 kommentarer

3D haj til perfekt stillbillede af kommende produkt søges nu

Hej,

Jeg er ved at udvikle et produkt som jeg skal have visualiseret perfekt. Formen er ganske simpel, så det vil ikke tage lang tid at lave. Men det skal se så ægte (realistisk) ud som overhoved muligt. Materialerne er mat sort metal, højblank hvid, samt en mørk glasplade.

Jeg betaler et kontant beløb efter nærmere aftale, når vi har udvekslet materiale.

Venlig hilsen
Christian
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. februar 2004 - 01:48 #1
Hej Christian

Det kan jeg bestemt løse for dig. Jeg har lavet en del produktvisualiseringer i 3D - du kan se nogle af mine produktioner på mit portfolio www.larsholmgaard.dk - alt er lavet fra bunden.

3D grafik kombineret med rigtige fotos, er også en teknik jeg kan levere. Med den teknik kan man fx. kan vise en 3D computermodel af en telefon, på et foto af et rigtigt bord - ganske naturtro. Se også eksempler på dét, på mit site.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig, så vi kan aftale nærmere.

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
12. februar 2004 - 08:59 #2
Her er et eksempel på foto blandet med 3D, som jeg har lavet:
http://www.larsholmgaard.dk/misc/show3D_larsholmgaard_dk.jpg

Halskæden har jeg lavet fra bunden i 3D, alle diamanter er facetterede og placeret individuelt. Derefter har jeg kompositeret halskæden ovenpå et foto af en kvinde (en sød lokal bartender som var med på idéen). Billedet skulle bruges som plakat til et band, der hedder "Johnny på Havet".

Dette er blot et eksempel på 3D/foto kombinationer, der er som sagt en del flere eksempler på mit site - dette var blot for at vise lidt 'behind the scenes'.
Avatar billede ctacta Nybegynder
13. februar 2004 - 23:42 #3
Jeg er desværre ikke imponeret af det du har lavet. Det ser alt for kunstigt ud. Din halskæde er dog noget af det bedste af det du har lavet. Men igen, du har en del at lærer om naturlig lyssætning, reflektioner der ser naturlige ud og i stort farverum.

Blot for at være nysgerrig, hvad sw anvender du?

Jeg har lavet noget i 3D MAX der ser meget bedre ud, men er ikke selv helt tilfreds. Men jeg har netop købt en ny plugin der skulle hjælpe med lys og reflektioner.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. februar 2004 - 23:49 #4
Bevares - tak for de pæne ord. Det var da en fornøjelse at læse.

Eksemplerne i mit portfolio er ikke ment som værende fotorealistiske, men de skulle gerne kunne give dig et vist indtryk af kvalitet, som du jo så åbenlyst ikke har kunnet se.

Jeg bruger også raydiosity teknik til mine produktioner, for netop at kunne simulere dagslys realistisk, men det materiale er fortroligt, så jeg kan af indlysende grunde ikke vise dig det - produkterne jeg har visualiseret med den teknik er ganske enkelt ikke offentliggjorte endnu.

Held og lykke i din søgen på en 3D grafiker, der opfylder dine ønsker. Ellers må du jo selv til at fatte farvekridtene.