Avatar billede innovative Nybegynder
23. september 1999 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

TNT2 ultra drivere

Er der nogen der kan hjælpe mig jeg kan ikke få mit creative TNT2 Ultra kort til at køre under W2K RC2. Er der nogen der ved hvor jeg evt. kan find enogle opdaterede drivere der virker?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 1999 - 10:15 #1
Det bedste sted at prøve er på producentens hjemmeside. Ellers kan du gå ind på winfiles og kigge under drivere, her skulle du kunne finde producentens hjemmeside og henvisning til driver stedet. Hvis kortet sælges i Zitech, kan man også gå ind på deres side og finde drivere til de fleste af de produkter de sælger.
Håber det kunne hjælpe dig.
Hilsen Spacemaninc.
Avatar billede snowball Novice
23. september 1999 - 10:24 #2
Ikke noget personligt, men du er nok nr. 20 der spørg' om det, og ALLE får det samme svar: Findes der ikke på producentens hjemmeside, så findes der ikke nogen driver. Derfor; du må pænt vente til producenten af dit kort får lavet en driver som er skrevet til Win2k.

Snowball
Avatar billede innovative Nybegynder
23. september 1999 - 10:40 #3
>>Snowball

Ok der i orden men dette er jo ikke ligefrem en nyhedsgruppe så man kan vel egenligt spørge om det man vil, ikke?

Desuden kunne jeg se i en test i det nye AOD at de TNT2 kort der er med fungerer under W2000 så det kunne jo være der var nogen der kendte en snedig reference driver et eller andet sted.

for selvom der er 20 der har spurgt er det jo afsluttede emner og det kunne jo være der var dukket ny information op til overfladen..... :-)

Hvis der ikke kommer andre kreative indlæg skal i nok få jeres points...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. september 1999 - 21:14 #4
øøøh hvad har i gang i? man kan altså bare bruge standard NT drivere til win2k