Avatar billede truti Nybegynder
27. januar 2001 - 22:20 Der er 9 kommentarer

Samarbejde til stofa program !!!!!

Hej

Jeg har længe været i gang med at lave diverse telnet programmer, jeg har lavet et i Visual Basic 5.00 og jeg har lavet et i Visual C++ 6. da jeg her for en måned fik stofa kom jeg til at tænke på at man kunne lave et fedt opkalds program med disse telnet programmer.
Jeg vil her med spørge om der er nogen der har lyst til at bruge noget af deres fritid på at lave et stofa oplkalds program.

Mine forhåbninger om hvad programmer skal kunne:

Kalde op på stofa server (Eller anden kabel modem server).

Tælle ens trafik (så man holder sig under 4 GB).

Tid man har været online.

Holde kontakten med nettet (normalt kobler stofa af efter 10 min uden brug, og man kan der for ikke kontakte computeren hvis man er et andet sted) Her kunne man bruge en ping komando.

man skulle logge af.

man skulle se ens ping hastihed.

programmet skulle kunne logge på uden at man gjordenoget når systemet startede.

*******************************

Ja og det var vist det hele. man kan næsten kalde dette lille program for et lille multi program. men det kunne gøre livet lettere og sjovere.

Hvis nogen skulle have interesse i dette projekt, skriv en mail på:

maac@mail1.stofanet.dk

eller kontakt mig på icq på:

mange tak for opmærksomheden, jeg håber at nogen har lyst til at være med.

Truti.

Avatar billede fcs Novice
28. januar 2001 - 00:14 #1
Har du prøvet connect21 fra http://litewerx.dk ???
Det kan, så vidt jeg husker, det hele pånær det med ping..... ;-)
Avatar billede truti Nybegynder
28. januar 2001 - 02:35 #2
Jeg vil lige sige at det var ikke svar jeg gerne ville have det var nogens hjælp....

Og ja Connect21 sucks for vildt det dur ikke til noget...
Det vi stofa (og alle andre kabel brugere) virkelig mangler er et program med kvalitet i.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
28. januar 2001 - 12:29 #3
Jeg vil bare mene at når du nu er blevet kontaktet af nogle (hvis du gør, jeg ville nok mene at en programmerings kategori er sagen) så syntes jeg du skal huske og lukke spørgsmålet ;)
Avatar billede truti Nybegynder
28. januar 2001 - 13:16 #4
Tjaa måske har du ret manuacdog. Men det er et program over til oprettelse at net forbindelse så det er vist hips om hap :0)
Avatar billede truti Nybegynder
31. januar 2001 - 16:30 #5
Se min hjemmeside intro hvas nogle skulle være interesserede:

home1.stofanet.dk/truti/stofa
Avatar billede devil_dk Nybegynder
06. februar 2001 - 22:13 #6
http://www.speedclub.cjb.net/

her finder du en masse stofa programmer nogle bedre end andre :)
din intro ser da fin ud men der findes masse af programmer det kan det.
men god arbejds lyst :)
Avatar billede devil_dk Nybegynder
06. februar 2001 - 22:16 #7
noget helt andet så burde stofa lave et sådan program og give derres kunder bare lidet service LOL
Avatar billede mr-d Nybegynder
17. februar 2001 - 14:58 #8
Bare for at gøre dig opmærksom på det så ændre Stofa deres logon procedure til \"browserlogon\"
se. evt. http://www.utellus.dk
Dette skulle være sket pr. 15/02/01, men de er forsinkede

se. evt. http://www.run2net.dk for mere inf.
Avatar billede mazlar Nybegynder
18. februar 2001 - 10:49 #9
bare lige ti orientering så skifter stofa tidligst til DHCP i 3. kvartal...