Avatar billede audi Nybegynder
27. januar 2001 - 20:16 Der er 3 kommentarer

Bærbar og stationær PC

hej..
jeg har en bærbar. og skal snart købe en stationær PC uden skræm.. kan jeg bruge stationær på bærbar`s skræm ved at købe en swicht-box..da min bærbar har en port til extra skræm..sååh...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. januar 2001 - 21:22 #1
Narj, omvent kan du nok godt...

Tro ikke lige du kan den vej der.... Men du kan bruge et remote, program, så du kan remote, den stationær... så er det blot kun i dos, og spil du ikke kan se skærmen... Tro den løsning vil halte for meget... Hvis du kan nøjes med den lille skærm på bærbaren, så køb dog en 14\" hvis de overhovedet kan købes... ellers en 15\" de koster ikke en skid...
Avatar billede chrnb Nybegynder
28. januar 2001 - 00:47 #2
det kan ikke svare sig...farverne er forkerte paa en baerbar- det er fx et problem hvis du skal lave grafik, kob en ny skaerm!
jeg foreslaar en www.videoseven.com, de har fx en 21 tommers til 4500,- og alle deres skaerme er med panasonic billedror
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
29. januar 2001 - 18:19 #3
Jo det kan du, hvis du installerer et program som sender billedet til din stationære PC. VNC er gratis og kan hentes herfra:

http://www.uk.research.att.com/vnc/

Det kræver at din stationære har installeret programmet, så du må lige låne en skærm fra en ven indtil det er sat op. Men det virker :-)

Der også PcAnyware som kan bruges, men det er ikke gratis.

Som er antydet tidligere, finder der ikke noget kabel som kan klare problemet for dig.