Avatar billede hnoer Praktikant
08. februar 2004 - 14:38 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Musiksamling i MS Access

Findes der virkelig ikke en database Wizard, der omhandler musiksamlinger mere?
Avatar billede mugs Novice
08. februar 2004 - 15:13 #1
Det ved jeg ikke - Men du kan få en af mig.
Avatar billede hnoer Praktikant
08. februar 2004 - 17:38 #2
Lyder godt, mugs - kan det så det hele? Artist, år, CD eller LP, antal skæringer med navn osv?
Avatar billede mugs Novice
08. februar 2004 - 17:41 #3
Ja. Din e-mail?
Avatar billede hnoer Praktikant
08. februar 2004 - 18:13 #4
noer@btinternet.com
Avatar billede mugs Novice
08. februar 2004 - 18:24 #5
Sendt.
Avatar billede hnoer Praktikant
09. februar 2004 - 01:06 #6
Modtaget - lad mig lige checke det ud, OK?
Avatar billede mugs Novice
09. februar 2004 - 05:39 #7
OK
Avatar billede keepsmiling Nybegynder
09. februar 2004 - 12:30 #8
Hej Mugs .. er det muligt at du vil sende den musik base til mig også ? i bekræftende fald .. ft1946dk@yahoo.dk :-)
Avatar billede mugs Novice
09. februar 2004 - 16:42 #9
Sendt.
Avatar billede keepsmiling Nybegynder
09. februar 2004 - 17:33 #10
Takker :-)
Avatar billede hnoer Praktikant
11. februar 2004 - 23:54 #11
Flot arbejde, mugs - den dækker måske ikke lige det, jeg kunne tænke mig at bruge, men den er et uvurdeligt skridt i den rigtige retning!
Mvh
Henrik
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2004 - 23:56 #12
OK - Hvad mangler du?
Avatar billede hnoer Praktikant
12. februar 2004 - 02:17 #13
Det var bare lidt af funktionaliteten omkring f.eks. pris, anskaffelsesdato m.v. Bemærk venligst, at jeg ikke kritiserer din database, jeg mener den er super! Nu har jeg et udgangspunkt for at udvide mit (meget begrænsede) kendskab til Access! Mange tak for det - PS. har du fået din "belønning"?
Avatar billede hnoer Praktikant
12. februar 2004 - 02:18 #14
Jeg har trykket på acceptér en mio. gange, og det ser ikke ud til, at det forventede resultat opnås!
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2004 - 07:39 #15
Kritik er skam meget velkommen. Jeg opfatter nu ikke din kommenter som kritik, og min kommentar med "Hvad mangler du", var blot ment som et nysgerrigt spørgsmål. Jeg bruger db på min arbejdsplads til undervisning for alle, der ønsker at vide noget meget grundlæggende til emnet "At konstruere en db i Access".

Så det du mnagler kunne måske give mig en god ide til at ændre lidt mit på undervisningsmateriale.

Hvis du vil give mig point, skal du markere mit navn, og derefter trykke på Accepter.
Avatar billede hnoer Praktikant
13. februar 2004 - 15:52 #16
Tak for det, mugs - du skulle have fået dine points nu!
Avatar billede faithless Praktikant
02. september 2005 - 08:45 #17
Hej Mugs

Hvis det stadig er muligt at få sendt musik databasen, så er jeg også interesseret.

taagaard25@hotmail.com

Jeg vil godt oprette et spørgsmål med point til dig, hvis du er interesseret.
Avatar billede mugs Novice
02. september 2005 - 08:59 #18
Sendt til faithless. Du behøver ikke at oprette et spørgsmål. Jf. ekspertens regler er jeg forpligtiget til at sende den til dig, og det gør jeg gerne.

Og så er der vist pint nok point ud af den database :o)
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 11:03 #19
Ikke for at være pinlig!~) men kunne du ikke også sende den til mig...
spgeertz@hotmail.com
Spørgsmålet er jo egentlig lukket, men hvis du ser dette så!!!~)
Avatar billede mugs Novice
02. september 2005 - 11:22 #20
Sendt til spg.
Avatar billede p1rsen Nybegynder
22. maj 2006 - 19:01 #21
Hej Mugs. Ser du har delt ud af din musik DB. Vil også gerne have en kopi
jan.elme@webspeed.dk
Avatar billede mugs Novice
22. maj 2006 - 19:05 #22
Sendt.