Avatar billede pagman Nybegynder
05. februar 2004 - 14:39 Der er 9 kommentarer

Login script.php

Jeg er igang med min egen hjemme side, og ville gerne have mig et login script på siden.. jeg har erfaret fra mine venner at php skulle være bedst.. men kan ikke finde mig et ordenlig script der virker..  Min vens side hedder: www.Gamenews.dk  Og det er lidt den login jeg leder efter.. (( resten af siden er lavet i standart HTML ))  med orange theme.. (bare lige hvis det hjælper)

på forhånd tak..
Avatar billede sukos Juniormester
05. februar 2004 - 14:42 #1
1. Kik lidt her evt.
http://www.showsource.dk/php/?list=Login

2. Der ligger en artikel her på eksperten om login i PHP, læs den!

3. Læs osse her:
http://www.showsource.dk/artikler/vis_artikel.php?id=1043169805
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 14:53 #2
Der er da ikke meget sjov ved at login-script, hvis alt andet er rent html.
Avatar billede pagman Nybegynder
05. februar 2004 - 15:22 #3
aggg men nu kommer der også et Forum.. men det har jeg ikke begyndt på.. endnu.
Avatar billede sparki Nybegynder
15. februar 2004 - 15:59 #4
hvis du vil have en "pakke" med et script så skal du bare sige til...
Avatar billede pagman Nybegynder
16. februar 2004 - 10:36 #5
HEY.. jo takker.. det ville da være nice nok.. men ville gerne selv have lidt styr på det, men kan du lave det.. er du da velkommen til at forsøge.. jeg sigter lidt efter det sammme log in som på www.gamenews.dk hvis du vil have noget at gå efter.. og da dette var et eksperten spørsmål.. skal jeg nok skrive det er dig der har lavet det, på min side.. På forhånd tak.. philip
Avatar billede sparki Nybegynder
16. februar 2004 - 14:55 #6
det er ikke sådan et hvor alle og en hver kan oprette sig som bruger vel??? fordi så kan jeg ikke hjælpe dig :( men du kan beskrive det lidt nærmere ved at kontakte mig på msn : sparki1000@hotmail.com  (det er også bare min email)
Avatar billede pagman Nybegynder
23. juni 2004 - 08:59 #7
jeg har selv fundet et svar... men da det ikke virker helt.. vil jeg gerne vide om der er en der kender en side, hvor der findes en guid til at lave PHP ting I.. tak
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 14:14 #8
Der er nogle ganske udmærkede tutorials på http://www.webcafe.dk
Avatar billede sparki Nybegynder
10. juli 2004 - 10:13 #9
du kan også gå på Bibioteket og søge under bøger med navn Php osv?

jeg har 2 som hedder:

Start på PHP - af thommas G kristensen,
PHP bogen - af henrik Idorrf hornhaver.

prøv dem!! ( de er gode =] )