Avatar billede Angelo Praktikant
05. februar 2004 - 13:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opsætning af notes, hvis der er to brugere

jeg bruger notes på mit arbejde, og vi er to der bruger samme computer. hvordan skal jeg sætte notes op(den anden bruger er allerede sat op), så jeg kan tjekke e-mail og kalender.
Avatar billede Angelo Praktikant
05. februar 2004 - 13:45 #1
ps. jeg har mine notes filer - id, notes, bookmark desktop osv.
Avatar billede Gammelklog Nybegynder
06. februar 2004 - 08:34 #2
Nedenstående kommer fra Hjælp-filen i Notes 5:

Switching User IDs
If you share a workstation with several users, you may need to switch to your User ID file to access your mail server and designated Domino servers. You must have your ID loaded onto the hard drive of that computer, or have a floppy disk that contains your ID before you can switch.
To switch User IDs when you share a computer, choose File - Tools - Switch ID; select the filename for your User ID.
Avatar billede Celau Praktikant
11. februar 2004 - 14:25 #3
Afhængig af dit temperament kan du kaste dig ud i en løsning med at placere de personlige filer forskellige steder på harddisken/ Netværksdrev og tilpasse program-ikonet & Notes.ini så de peger på de forskellige placeringer.

Alternativt kan du vælge at brugerne deler desktop/bookmark/names.nsf og blot lave 2 forskellige locations (fx. med hver af brugernes navne)i den personlige adressebog. Disse locations kan du tilpasse så de peger på hver af brugernes mailfil og id-fil så der skiftes automatisk når der skiftes location.

//Celau
Avatar billede Angelo Praktikant
29. juni 2004 - 23:39 #4
lukket