Avatar billede doeboy Nybegynder
05. februar 2004 - 11:29 Der er 2 kommentarer

Hjælp mig ovreclock chaintech 9vjl5

Er der nogen der kan hjælpe mig med at overclocke mit chaintech 9vjl5 Mobo med en  533fsb  2.6 ghz p4
http://www.firingsquad.com/products/hwproduct.asp/163
kan man eventuelt få nogle programmer til at ændre fsb via windows ?
Avatar billede swspusy Nybegynder
05. februar 2004 - 12:29 #1
Samme svar ønsker jeg
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 14:03 #2
Mig bekendt kan du ikke regulre FSB fra Windows på det bundkort, så du må ty til BIOS.
Hæv FSB i små trin ad gangen og tjek for stabilitet inden du går videre. Brug f.eks HotCPU tester fra www.7byte.com.

En 2,6 burde kunne komme over 3Ghz, forudsat resten af computeren kan følge med.