Avatar billede benne_ Nybegynder
04. februar 2004 - 12:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

MSN på Win95

Jeg har en gammel maskine kørende Windows 95 - som desværre ikke kan ominstalleres af andre årsager - men er det muligt at installere MSN Messenger på den (som led i et andet projekt), da 6.1 ikke understøtter Win95 - og da jeg selv mener at kunne huske Msn lukkede for de gamle versioner af Msn Messenger pga. de overgik til SSL fra og med ver. 6... (?) Eller er der en chance for det kan komme til at virke...
Avatar billede -hyber- Nybegynder
04. februar 2004 - 12:32 #1
System
Computer/Processor:    Multimedia PC w/233 MHz processor or faster (500 MHz recommended)
Disk Space:    18 MB available for installation — after install, up to 6 MB may be needed
Memory:    64 MB RAM (128 MB recommended)
Browser:    Microsoft® Internet Explorer version 5.01 or later must be installed on your computer, though it does not need to be your default browser.
Video Display:    256-color VGA or higher resolution graphics card (SVGA recommended). Minimum 800x600 screen resolution.

Hvis din computer kan klare dette, burde det skam virke :]

http://www.msnmessenger-download.com/
Avatar billede arlet Juniormester
04. februar 2004 - 12:33 #2
Ellers find en gammel version af messenger http://www.arlet.dk/index.htm?/gamleversioner.htm
Avatar billede benne_ Nybegynder
04. februar 2004 - 12:36 #3
hyber: på forsiden kan man vælge hvilket OS man bruger, men ikke win 95 :(
Avatar billede -hyber- Nybegynder
04. februar 2004 - 13:16 #4
Prøv den til windows 98 og me