Avatar billede dover Nybegynder
03. februar 2004 - 18:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

langsom Mpeg

Hejsa jeg har en Mpeg fil på ca. 850 mb, når jeg vil "skippe" fremad i den eller søge om man vil, så går den helt kold i 20-30 sekunder før den spiller videre fra det nyes sted i filmen.

ellers spiller den fint. og jeg har heller ikke problemet med andre mpeg's af samme størrelse.
Avatar billede henninga Novice
03. februar 2004 - 21:24 #1
Og spørgsmålet er ??  Hvorfor den gør det ?

Det har måske noget med længden af filmen at gøre. Hvis den er komprimeret meget hårdt skal din computer arbejde mere for at afspille den.
Avatar billede dover Nybegynder
10. februar 2004 - 11:26 #2
hehehe ja det er spørgsmålet, og hvad kan jeg gøre ved det? udover at opdelen den i småbidder....
Avatar billede henninga Novice
10. februar 2004 - 23:56 #3
Måske kan det hjælpe at defragmentere det drev den ligger på - måske :)
Du kan også prøve at omkode den til en ny mpeg med f.eks. TMPGenc programmet, men det giver nok lidt kvalitetstab.
Avatar billede dover Nybegynder
15. februar 2004 - 19:38 #4
Den ligger på samme drev som alle de andre film, så jeg tror ikke det er det. men det kan godt være man skal prøve at omkode den.
Avatar billede dover Nybegynder
06. maj 2004 - 22:35 #5
Lukker, har opgivet