Avatar billede lsn1 Nybegynder
26. januar 2001 - 12:33 Der er 10 kommentarer

Vis minimerede vinduer

Og så vil jeg lige have at vide, hvordan man laver et program, der kan viser de minimerede vinduer i Windows-processlinjen, og det skal virke på PRÆCIS samme måde, som i Windows-processlinjen. Når man klikker på en knap, kommer vinduet frem, og når man klikker på den igen, bliver det aktive vindue minimeret.

Send mig venligst nogle eksempler til:
lsnwebmaster@email.com
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 12:35 #1
Det er din windows der skal kunne det... det kan 2000 ! det har ikke noget med dit program af gør !
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 12:35 #2
Ok ?!
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 12:37 #3
Jo, delphimann. For lsn er nemlig ved at lave sit eget styresystem der bliver en konkurrent til Windows. http://www.eksperten.dk/spm/30002
Avatar billede martinlind Nybegynder
26. januar 2001 - 13:46 #4
lsn1 >> vend tilbage når du er blevet voksen.....
Avatar billede borrisholt Novice
26. januar 2001 - 13:51 #5
Lave en Application bar, og placer relavante vinduer på den .. Du kan bruge FindWindow til at finde hvilke vinduer der skal være i den .. Det har jeg vist vist dig en gang før ...

JEns B
Avatar billede delphi Nybegynder
30. januar 2001 - 14:38 #6
Jens> Du vrisser..... :)

Peter
Avatar billede delphi Nybegynder
30. januar 2001 - 14:39 #7
Hvad er forrseten linket til LSN\'s super system.  Jeg trænger til en god latter, så fly\' lige hid med det...

Peter
Avatar billede delphi Nybegynder
30. januar 2001 - 14:43 #8
Avatar billede delphi Nybegynder
30. januar 2001 - 14:46 #9
SKrig: Fik mit første grin.  Følgende er et cut fra ovenstående link:

>Din computer skal indeholde enten 2 harddiske. Hvis ikke,
>skal du dele din harddisk op i C:\\ og D:\\. Dette kan gøres
>i F-disk ude i DOS.

At du imellemtiden smadre alle data på drev C er måske irelevant.... ROFL!!!

Peter
Avatar billede stalle Nybegynder
13. marts 2001 - 14:39 #10
og...
>Inden installation af LSN System, skal man huske at lave cd-rom drevet om til E:\\
samt..
>LSN Filemanager, er et program, som minder meget om Windows-stifinder, men det er bare >bedre, og hurtigere, at navigerer rundt i.

Syns faktisk billedet viser noget MEGET uoverskueligt FileManager værk.