Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:04 Der er 12 kommentarer

Og spillet hedder selvfølig.. Det fortæller DU mig!

Jeg har længe siddet og grublet over hvad navnet på dette spil kunne være. Det er flere år gammelt, men jeg stødte for nylig ind i et lignende spil, blot i space omgivelser i stedet for mere jord-nære omgivelser.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogen der havde en idé om hvad det hedder, Jeg lægger link til space-spillet ( gratis download fra http://www.reflexive.net/swarm.htm )

Man fløj i et luft flyve skib ting, det var samme synsvinkel, og så vidt jeg husker samme form for entrance ind i banen med en tingest der teleporterer en ind.

Man kunne så få fat på diverse højeksplosive og gå-totalt-amok våben til at gennemføre hvad det nu var man skulle, sædvanligvis skulle man blot på bedste vis... gå totalt amok på alt og alle.

As I recall, var det nogenlunde god grafik, dvs det fartøj man fløj i bestod IKKE af fire pixels, og bullets lignte IKKE en der legede lidt for meget børnehave i design-afdelingen.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan sige om dette spil, men jeg vil være utroligt taknemmelig - og generøs - hvis jeg kan få et navn på dette meget underholdende spil.

Samurai Jack venter på CN - Så jeg vil utålmodigt afvente information :)

Skriv endelig hvis der er brug for mere info omkring spillet... så vil jeg kulegrave min i-forvejen-gennemborede hukommelse :o)

ses drenge og piger!
eller... det hører jeg de seje inde på coolpeople.dk sige!
Avatar billede anders04 Nybegynder
02. februar 2004 - 18:36 #1
aaa det spil har jeg haft tror jeg
Avatar billede anders04 Nybegynder
02. februar 2004 - 18:37 #2
er det sådan at man er i et slags rumskib nede på jorden og skyder andre af dem ... ikke helt sikker mennn....
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:39 #3
Du gør mig utroligt ked af det hvis du siger DET, uden at fortælle mig at du har det mindste clue om hvad det hedder
                                (-.-)
                                _^_
                                  |
                                / \
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:40 #4
Jaaah noget i den stil!
Avatar billede anders04 Nybegynder
02. februar 2004 - 18:41 #5
ja det har jeg haft så
Avatar billede anders04 Nybegynder
02. februar 2004 - 18:41 #6
mennnn NAVNET.....
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:41 #7
Har haft... som i ikke længere, eller som i "Jeg har det liggende, og finder straks navnet til dig!"?
Avatar billede anders04 Nybegynder
02. februar 2004 - 18:43 #8
jeg ser om vi har smidt det ud. jeg prøver at finde det
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:45 #9
Sejt nok, tak skal du have... tro mig, jeg har siddet i over 3 timer og gennemgået alle spil der sagde det mindste på gamespot.com ( den fulde liste af spil )...
det er virkelig frustrerende.
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 19:00 #10
Jeg vil smide nogle agressioner ind i noget gaming... Jeg checker så snart jeg kommer i tanke om det! :D
Avatar billede anders04 Nybegynder
02. februar 2004 - 19:01 #11
okai
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 20:04 #12
Hva' så, Anders... Fandt du noget, eller sidder jeg med lang næse igen? :o)