Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Navnet på et spil..

Jeg har længe siddet og grublet over hvad navnet på dette spil kunne være. Det er flere år gammelt, men jeg stødte for nylig ind i et lignende spil, blot i space omgivelser i stedet for mere jord-nære omgivelser.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogen der havde en idé om hvad det hedder, Jeg lægger link til space-spillet ( gratis download fra http://www.reflexive.net/swarm.htm )

Man fløj i et luft flyve skib ting, det var samme synsvinkel, og så vidt jeg husker samme form for entrance ind i banen med en tingest der teleporterer en ind.

Man kunne så få fat på diverse højeksplosive og gå-totalt-amok våben til at gennemføre hvad det nu var man skulle, sædvanligvis skulle man blot på bedste vis... gå totalt amok på alt og alle.

As I recall, var det nogenlunde god grafik, dvs det fartøj man fløj i bestod IKKE af fire pixels, og bullets lignte IKKE en der legede lidt for meget børnehave i design-afdelingen.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan sige om dette spil, men jeg vil være utroligt taknemmelig - og generøs - hvis jeg kan få et navn på dette meget underholdende spil.

Samurai Jack venter på CN - Så jeg vil utålmodigt afvente information :)

Skriv endelig hvis der er brug for mere info omkring spillet... så vil jeg kulegrave min i-forvejen-gennemborede hukommelse :o)

ses drenge og piger!
eller... det hører jeg de seje inde på coolpeople.dk sige!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. februar 2004 - 18:45 #1
Du må ikke oprette det samme spørgsmål 2 gange, samtidig.
Ekspertens regel §2.1.11:
[Det er ikke tilladt at:] "oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

Læs Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Luk venligst en af de to spm. Du lukker et spm ved at lægge et svar, markere dit eget navn, og klikke på accepter.
Avatar billede chron Nybegynder
02. februar 2004 - 18:50 #2
Tag en slapper, der er ingen der får ondt i benet over jeg oprettede spørgsmålet i to kategorier pga usikkerhed mht hvor det hørte til.... udover dig.
- som jeg skrev i din karma.
Du lugter bare for meget af "jeg skal være co-admin", tag et bad, kan være det hjælper...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. februar 2004 - 19:02 #3
chron> Hvis du ikke har noget imod det, skriv venligst dit brugernavn i din karma-vurdering. Og evt også dette spm's nummer. Tak.