Avatar billede nixx Nybegynder
01. februar 2004 - 20:52 Der er 2 kommentarer

DDC Resume Problem

Hej,
Jeg har et lille problem..
Jeg kan godt ddc altså sende til folk og også godt modtage.
Men jeg kan ikke resume et fil, nogen ideer hvad årsagen til det kan være ???
Jeg har de nødvendige åbnet de nødvendige porte og har ingen firewall..

tak
Avatar billede squashguy Nybegynder
01. februar 2004 - 20:59 #1
1)mIRC skal sættes til at forsøge resume
2)afsender skal understøtte resume
Avatar billede nixx Nybegynder
01. februar 2004 - 21:05 #2
mirc er sat til at resume... jeg har prøvet at sætte den til at spørge om hva jeg vil og bare sat den til at den skal hente med det samme og resume.. og filen den skal resume ligger selvfølgelig også i den mappe som downloaden bliver henvist til.
afsenderen undersøtter resume er testet..