Avatar billede ripper Nybegynder
25. januar 2001 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Titan køler på Duron 800.

Jeg skal ha\' en Duron 800 på et Soltek SL-75 KAV-X ATX i morgen.
Jeg har imellemtiden købt en køler, en Titan Majesty V, og nu tænker jeg så.... er den noget værd på dette system?
Kan den holde den nede på en ordentlig temp.?
Og kan den oc\'s med denne køler, uden at blive overheated?
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. januar 2001 - 22:57 #1
Sagtens... Ingen overheat.. No problemos!

/vh
Simon
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. januar 2001 - 23:15 #2
nomiz>> Var det ikke et svar på spørgsmålet du der gav?
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 03:38 #3
Der var en test af kølere på Toms Hardware Guide, hvor Titan TTC-M5AB ikke faldt alt for heldigt ud.
http://www4.tomshardware.com/cpu/00q4/001211/cpu_cooler-15.html
Avatar billede ripper Nybegynder
26. januar 2001 - 15:11 #4
Det må vel siges at være et svar, Pstric :)
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 15:32 #5
Ja, lidt trist, men det kan måske redde din processor. Hvorfor vil du iøvrigt OC en 800MHz? Den er da hurtig nok til ALT.

Øh, sagt af en, der ikke har et eneste spil installeret.
Avatar billede ripper Nybegynder
26. januar 2001 - 19:13 #6
Hehe tjaa... men når man nu kan, hvorfor så ikke gøre det :)
Desuden så kan jeg jo muligvis rykke fra eks. 90 til 100 fps i Counter-Strike :)
Ikke fordi jeg kan mærke forskel, men det er nu meget sjovt alligevel :)
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 19:23 #7
Nu kender jeg ikke lige Counter-Strike (jo, selvfølgelig af omtale), men jeg tror nu ikke at du får flere frames af at overclocke CPU\'en. Men prøv med GPU\'en.