Avatar billede jlykkegaard Nybegynder
31. januar 2004 - 20:21 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Uundværlige links

Hejsa, jeg skal til at lære java, og jeg ville høre hvilke sider erfarne java udviklere bruger til at hente documentation/samples/whatever fra....

Altså hvilke java sider har i i jeres Foretukne?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. januar 2004 - 20:22 #1
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. januar 2004 - 20:28 #2
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. januar 2004 - 20:28 #3
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. januar 2004 - 20:31 #4
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. januar 2004 - 20:43 #6
svar :)
Avatar billede nido2003 Nybegynder
31. januar 2004 - 21:48 #7
Gode sider, men den vigtigste for både erfarne og nybegyndere er www.eksperten.dk
Avatar billede dsj Nybegynder
31. januar 2004 - 22:15 #8
Mange af mine spørgsmål har jeg ikke kunnet få svar på her på eksperten, så hvor vigtig den er, afhænger af spørgsmålets sværhedsgrad. Dog er det først efter 2 års daglig arbejde med Java, jeg har oplevet det...
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. januar 2004 - 22:34 #9
det er de færeste spørgsmål, fejl jeg ikke har kunne finde i google.groups i en eller anden variant.
et par gode søgeord og et hurtigt skimt i en løsning har kunnet klare de fleste af mine problemer, der er som regel en anden der har haft det samme problem før.

og så er det selvfølgelig godt at have en god bog ved hånden.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2004 - 02:33 #10
Man må heller ikke glemme:

http://javabog.dk/

samt

http://javabog.dk/VP/

Begge links er på dansk. Dog vil jeg også give loadet ret i at det er en fordel at ha' noget læremateriale (læs: bog) ved hånden....