Avatar billede runskee Nybegynder
31. januar 2004 - 09:00 Der er 7 kommentarer og
7 løsninger

bedømmelse af design

jeg kunne godt tænke mig at få et overordnet bedømmelse på design, navigation og brugervenlighed. Det er en meget "kreativ" hjemmeside, men synes du også at de holder?? Og er siden til at finde rundt på?

Jeg sidder stadig og arbejder på flere af siderne, så det er ikke småfejlene jeg søger kommentarer på.

Kom evt med gode ideér eller forslag til rettelser.
Avatar billede grillkylling Nybegynder
31. januar 2004 - 09:08 #1
Kan man få et link ?
Avatar billede runskee Nybegynder
31. januar 2004 - 09:10 #2
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
31. januar 2004 - 09:40 #3
Jeg synes ikke sidens navigation er så frygtelig overskuelig, og jeg vil trop at hvis du lagde en lille menu i toppen, var det lidt nemmere.... Man bliver umiddelbart forvirret af de mange små 'ting' på opslagstavlen... :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
31. januar 2004 - 10:24 #4
Efter minmening _ikke_ brugervenlig, og navigationen er jo helt op i vejret. Prøv med en side hvor der er en menu, top og indhold, på een gang ;-)

Ellers meget godt forsøgt.
Avatar billede n1ck Nybegynder
31. januar 2004 - 11:06 #5
Som de andre sagde, ikke særlig brugervenlig.. Men ellers god nok idé...
Avatar billede voirsous Nybegynder
31. januar 2004 - 11:56 #6
siden holder! personligt syntes jeg den er herre ved. Men som de andre er inde på kan man ikke skabe sig et overblik over indholdet. Men hvad gør det? Jeg vil da nyde og gå hvert gfx objekt igennem, for det er nemlig rigtig flot grafik!

Kildekoden er noget rod. Og jeg ville nok skrive den om.
Avatar billede hirayz Nybegynder
31. januar 2004 - 17:25 #7
alle sider behøves ikke at være "menu, top og indhold"

syns den er nice og "menu'en" holder
du kan jo se hvad der står på objekterne på opslagstavlen

syns ideen er fed
Avatar billede arnums Nybegynder
31. januar 2004 - 17:54 #8
cool....
for at hjælpe dem der ik kan finde rundt, kan du sætte punkterne i bunden/toppen af siden  ;o)
Avatar billede egonspock Seniormester
01. februar 2004 - 11:51 #9
Der er godt nok en smule Mystery Meat Navigation over siden: http://www.webpagesthatsuck.com/mysterymeatnavigation.html
men ellers er det ret flot!
Avatar billede soerenm Nybegynder
03. februar 2004 - 12:42 #10
flot håndværk, men forstår ikke farveskalaen, den flader det hele ud...
Avatar billede eerikk Nybegynder
03. februar 2004 - 22:39 #11
Den virker fed nok, men hvis det er til et firma ser den for "hyggelig" ud - man forventer ikke de priser i lader til at tage med sådan et design - jeg siger ikke at jeres produkter ikke er det værd - det er bare ikke det indtryk man får når man ser på hjemmesiden :o) Desuden synes jeg også de ting der er sat fast med tape på opslagstavlen ikke ser så godt ud... - hvad med at prøve med en effekt der får det til at se ud som om der er brugt tegnestifter? Man taper jo heller ikke ting fast til sådan en tavle normalt vel!? :oP Held og lykke med det...
Avatar billede eerikk Nybegynder
03. februar 2004 - 22:41 #12
Åh ja og under "musik" står der: "Musik i alle genre" - der er flertals-"r" på genre: "genrer"...
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
03. februar 2004 - 22:44 #13
runskee - siden fungerer præcis som den skal - den er cool - og design samt navigation skræmmer ikke de folk den henvender sig til.
Avatar billede runskee Nybegynder
04. februar 2004 - 20:17 #14
Er glad for de kommentarer jeg har fået indtil videre - både positiv og negativ kritik. Det er rart, at der er nogen der gennemgår hjemmesiden, særligt når man selv har brugt så lang tid på den.

Vil meget gerne have flere kommentarer!