Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 18:18 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Hvad siger i om dette design?

Hej

Hvad syntes i der mangler på dette design?

http://www.scooter-eksperten.dk/new_design/

Skriv _ALT_ i kan komme på der mangler osv... :)
Avatar billede donwang Nybegynder
30. januar 2004 - 18:25 #1
Det er da ok... Men der er intet nyt under solen...
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 18:29 #2
Kan i ikke også skrive hvad i synes om det fra en skala 1-10...?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
30. januar 2004 - 18:34 #3
ville nok give det et 7 tal, meget smart, synes bare at det er lidt mørkt, men der er en god mulighed for at du kan lave det om til en FED effekt!
ved dine links kan du f.eks. gøre så de lyser op når man tager musen over dem?
måske putte lidt lyde på knapperne? osv.?
ellers en rimelig fin side som der er nem at finde rundt i.
Avatar billede googolplex Novice
30. januar 2004 - 18:47 #4
Nydeligt Site, ville give det 6-7 stykker og det er meget godt i min bog ;)

Farverne er temmelig dystre, men det er jo altid svært med de farver...

Bortset fra det, synes jeg faktisk det er fint som det er :)
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 19:11 #5
Der må da være et eller andet der mangler :)
Avatar billede edev Nybegynder
30. januar 2004 - 19:56 #6
Hej mpj86.. Jeg syntes at det lidt for kompakt ud - Du kunne måske sætte noget padding på menu- og indholds-delen? I det hele taget syntes jeg godt du kunne prøve at give det lidt luft..

Eller syntes jeg du skal prøve at lave links ud af din menu så du kan se hvordan dét kommer til at se ud. Evt. som før nævnt med noget css :hover..
Avatar billede edev Nybegynder
30. januar 2004 - 19:58 #7
I selve indholds-delen kunne du måske også prøve at lave nogle overskrifter og dele teksten lidt ind i afsnit, så det bliver nemmere at overskue og mere læsevenligt.

Men ellers syntes jeg da det ser udemærket ud :-)
Avatar billede knighten Nybegynder
30. januar 2004 - 20:11 #8
Ser godt ud...
Lige en ting dover det der er sagt, under [skift layout] er standard stavet forkert ;)
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 20:26 #9
Avatar billede edev Nybegynder
30. januar 2004 - 20:38 #10
Du kan sagents sætte +3-5 px mere på menuen og +10px på indholds-delen, og hvad med nogle overskrifter? (brug <h1>, <h2> osv.)
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 20:43 #11
Kan du ikke forklare det lidt bedre, forstår ikke helt hvad du mener..
Avatar billede edev Nybegynder
30. januar 2004 - 20:47 #12
Jo, det kan jeg godt lige forsøge mig på, sorry..

Det jeg mener er, at du skal have mere afstand mellem "rammen" og din tekst.. Det kunne du evt. gøre ved at sætte følgende ind i din css:

.menu_tekst {
  padding: 15px;
}
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 20:53 #13
Bedre nu?

http://www.scooter-eksperten.dk/new_design/

Jeg har kun givet den 4 px da jeg syntes 15 px var for meget..
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 20:58 #14
Ville det være pænere hvis jeg også lavet mellemrum mellem de forskelige menu. Menu, Din menu osv....?
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 21:00 #15
Avatar billede edev Nybegynder
30. januar 2004 - 21:32 #16
mpj86, tjah, jeg kan ikke rigtig se at der er sket en forskel. Men hver har sin smag - jeg syntes blot godt du kunne give det lidt mere luft og gøre lidt for læsevenligheden. Det kan godt virke lidt uoverskueligt.
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 21:46 #17
Sådan så har jeg lavet luft i mellem menu'erne..

Er det bedre?
Avatar billede mpj86 Nybegynder
30. januar 2004 - 22:57 #18
Avatar billede googolplex Novice
30. januar 2004 - 22:59 #19
Nummer 2 :)

Måske du kunne afrunde dem, det ser lidt 'kantet' ud .
Avatar billede mpj86 Nybegynder
31. januar 2004 - 11:05 #20
Er det her jeg skal runde det lidt af? http://www.scooter-eksperten.dk/new_design/td_bg_3.GIF

Ville det være pænere hvis jeg også laver den skrå kant i main boxen?
Avatar billede n1ck Nybegynder
31. januar 2004 - 11:11 #21
Jeg kan bedst lide den første.. Men det er ALT for almindeligt.. Alle bruger det...
Fjern den baggrund i news-scriptet..
Mange menupunkter, det er så en god ting..
Men stadig.. Find på et andet design...
Avatar billede mpj86 Nybegynder
31. januar 2004 - 12:13 #22
Hvad synes i andre?
Avatar billede minus Nybegynder
31. januar 2004 - 13:16 #23
synes også den anden, da der er få effekter på.
den første kan blive lidt for "firkantet" :)